• typjag

IVF med start i september 2016

Hej alla som kämpar. Det är så hemskt när försök efter försök misslyckas. men jag försöker tänka som att man får se det som en mängdträning. Det är alltså mängd och antal försök som räknas. (hur man nu ska orka). Har en bekant som blev gravid på ÅTTONDE insättningen!!!

• typjag

muffins! de brukar sätta in på 6 dagen med 5dagars, iaf har de gjort det på mig!

• typjag

jag tror det. har ju bara gjort det en gång innan men då gjorde de så iaf.

• typjag

Hej! Hoppas någon kam svara på detta. jag har gjort ostimulerat FET innan (blev minus) å nu ska göra de igen. Men på min klinik gör de inget vul innan så jag blir orolig över att kanske inte livmoderslemhinnan är stor nog? hur vet man det? kan man kanske ta lutinus innan insättning? Jag har ju massa liggande hemma....

• typjag

De säger att de "räknar med det" eftersom det är i naturlig cykel men jag har läst att ibland är livmoderslemhinnan inte alls som tjockast då i månaden där den borde vara de.. tacksam för hjälp

• typjag

Vinterbebis12 jag gör ostimulerat fet så tar ingen spruta. Bara ringer dem när man fått plus på ägglossningsstickan så sätter de in 6 dagar senare... får fråga när jag har telefontid nästa vecka men förra fet gjordes inget vul. Går på nordic ivf i göteborg.

• typjag

Äntligen äntligen kom mensen! Nu kan man ju börja planera. Om en vecka ska jag börja testa äl och sen blir det insättning runt den 27e oktober!
    Så svårt att ladda om och våga hoppas nu på fjärde försöket, men TÄNK OM det är våran tur nu?!
    Vill bara att tiden ska gå så att det blir dags snart......

• typjag
    Sjöblomman skrev 2016-10-10 14:18:48 följande:
    Håller tummarna för er!!
    Åh men tack sjöblomman <3
Svar på tråden IVF med start i september 2016