• typjag

IVF med start i september 2016

Är de någon här som fått nidblödning vid ivf? Vilken rd i så fall? Å hur många dagar var embryot odlat? De hade vart så fint om man fick det haha så hade man ju haft ett hum om att det fäst...

• typjag
    Filli89 skrev 2016-10-30 16:22:48 följande:

Jah fick en blödning förra gången på rd9. Som var äl +14 tror jag. En liten blödning vid tillfället av mensen. Vet dock inte om de var nid lr så. Ja kände fästningen i rd3 vilket motsvarar dag 6 då embryot var odlat tre dagar.

Denna gång kände jag inget fick tillbaka en fryst blastocyst fick pluss på rd6, hoppas på att de håller hela vägen. Tänk på att man inte måste känns något. Har fått pluss tre gånger varav ett MF och ett kemiskt graviditet och nu denna gång. "kände" bara en gång av 3 som en mensvärk så ja antar att det var då, men man känner som sagt inte alltid. Hoppas det går bra. När har du td?

Nä precis det är ju inte säkert man får Eller känner. Så mycket de grävt runt å haft sig kanske man blivit lite tålig.. haha. Men hade som sagt gärna fått en.. td den 12 !!!
  • typjag
    vinterbebis12 skrev 2016-10-30 16:38:14 följande:

Jag fick en nidblödning på ca RD 6 när jag var gravid med min dotter

Åh så RD 3 med 5 dagars då motsvarande..... man känner efter å väntar å hoppas.....
  • typjag
    Tatami skrev 2016-10-30 23:35:31 följande:
    Ja jag fick en nidblödning på rd7 förra gången, men denna gång inget alls. Känt av fästandet i livmodern båda gångerna.
    Åh... rd 2 här med 5 dagars å inte känt nåt...
  • typjag
    Tatami skrev 2016-10-31 10:47:30 följande:
    Man måste inte känna något alls! Det kan gå lika bra ändå :)
    hade ändå underlättat lite ju.... hehe
  • typjag
    shrigley skrev 2016-10-31 11:08:31 följande:
    Jag kände inget de första 4-5 dagarna, sen kom molvärken, superömma bröst osv - men man vet ju inte om det är progesteronet, mens på gång eller början på grav... Nu, på RD 11, mår jag så illa att jag nästan spyr, kan knappt sitta kvar på jobbet.
    Tack!
  • typjag
    shrigley skrev 2016-11-02 03:32:31 följande:
    Fan, jag vet inte om det är kört för mig nu. Kände massa symptom så sent som i måndags men sen dess - nada. Inget. Det är liksom helt dött. Lite pirr i brösten o där nere, men tror det snarare är Lutinus. Tog test nu inatt kl 0230 eftersom jag kände mig orolig i kroppen, och där var det inget vidare utslag. Är på RD 12 så det borde ju vara utslag även om det är en sticka (känslighet 25) eftersom jag fick positivt RD 9 o 10 med testa-tidigt-test (känslighet 10). Fan!
    Me - där är ju två streck!?
  • typjag
    shrigley skrev 2016-11-02 08:00:39 följande:
    Är det två streck? Om det i förrgår såg ut så här med annan sticka?
    garanterat! Grattis!
  • typjag

Nån som ruvar å vill prata symptom? RD 4 med blasto här och håller på att känna efter heeeeela tiden...

• typjag
    shrigley skrev 2016-11-02 08:11:42 följande:
    Tack för din optimism, jag tänker bara att det borde ha blivit ett starkare utslag nu två dar senare. Kan ju vara så att något håller på att tillbakabildas.. Symptomen är inte riktigt där som innan. :(
    ååh. jag håller tummarna....
Svar på tråden IVF med start i september 2016