IVF med start i september 2016
Åh vilken glädje!!! <3 Varmt välkommen i gruppen bf juli 2017 om du vill :) finns både här och på fb!
Åh vilken glädje!!! <3 Varmt välkommen i gruppen bf juli 2017 om du vill :) finns både här och på fb!
Härligt! Vilken bra nyhet å så fredag på det! :)
Officiell testdag idag (RD15)..
Strecket starkare idag och sambon å jag har myst över detta å planerat framtiden i över en timme i sängen med frukost. Blev verkligen lyckat!
Tack! <3
Officiell testdag idag!
Wiihoo!! Kolla så fint :) Stort grattis!!
Grattis!! <3 Se så fint!
Ja den lyckan är obeskrivlig <3 Men det är värt det när pluset kommer =) Men som vi får/fått kämpa
Stort grattis! :)
Hurra!!!
Ja! Jag vet!
Ringde ju i tisdags efter 5 IVF och 4 FET, kändes helt galet att säga att vi var spontant gravida! Men så härligt!
När är BF?
Lycka till nu! <3
Startat tråden "BF vår/sommar 2017 efter IVF" där vi som plussat kan följas åt! Känner mig inte helt hemma i grupper där folk blivit spontant gravida
Hej du, finns ju redan ett tråd som en här från gruppen gjort. Vi som plussat efter ivf 2016 lr nått heteren under kategorin äntligen gravid.
Varit och tittat till äggblåsorna idag. Känner att det var ett dåligt resultat, 7 st. Hade fler förra gången men fick bara ut 3st då. Hoppas verkligen att alla dessa få mognar på sig och att de blir uttagna och befruktad. Äp på onsdag iaf.
Varit och tittat till äggblåsorna idag. Känner att det var ett dåligt resultat, 7 st. Hade fler förra gången men fick bara ut 3st då. Hoppas verkligen att alla dessa få mognar på sig och att de blir uttagna och befruktad. Äp på onsdag iaf.
Ska alla göra NIPT? räcker det inte med KUB? Som jag fattat det kostar NIPT flera tusen? eller?