IVF med start i september 2016
Akiraöken och storstadsprincessan va spännande då är vi igång typ samtidigt!
Akiraöken och storstadsprincessan va spännande då är vi igång typ samtidigt!
tatami min katt försvann också i samband med min operation, det är som att de känner på sig att ngt är fel... Har du kollat facebookgrupper? Finsn såna som hetre typ upphittade katter osv
Någon som vet om nordic IVF gör FET återföringar på lördagar å söndagar?
Hurra Hurra! På lördag blir det insättning!!!!!!!!!!!!!!!
3 dagar kvar till min insättning.. Tidigare försök har jag gjort ALLT man kan läsa sig till kanske eventuellt ska hjälpa vid insättning typ: inte dricka kaffe på 2 veckor innan, sluta med mjölk, dra ner på kolhydrater, träna dagen innan, inte dricka alkohol på 2 veckor innan, gått i zonterapi mm mm mm. Denna fjärde gång tänker/orkar jag inte vara sån. Jag har dragit ner lite på kaffet men tänker i övrigt fortsätta leva normalt. Inbillar mig att det ska göra det lättare för psyket också. vem vet. Håller alla tummar för att lille Isbjörnen ska klara upptining och att den vill fastna denna gången. Funderar också på att börja ta lutinus idag, trots att det är ostimulerat FET. tänker att det kan väl inte skada att hjälpa livmodern lite på traven och göra det extra mysigt där inne? bara att tänka på att det KANSKE kanske skulle vara vår tur nu, att äntligen se det där extra strecken om någon vecka, alltså. jag blir helt varm inombords... Önskar det var lördag nu.
Lycka till idag! Håller tummarna för lyckad tining!
Åh vad spännande!! Nu får du ruva fint, så hoppas jag du känner av att embryot fäster om några dagar :D kram!
Åh tusentals tack ?