• typjag

IVF med start i september 2016

hope88 skrev 2016-11-02 08:36:53 följande:
    Håller tummarna att du får ett plus! När har du testdag? Går typ inte undvika att känna efter under ruvningen. Känns som om varenda minut ägnas åt det he he. Lycks till <3
    Har testdag 12e, men kommer inte hålla mig tills dess. såklart. hehe
  • typjag
    hope88 skrev 2016-11-02 10:18:53 följande:
    Förstår det ;) Jag testade på RD8 med ett 2 dagars. Man är ju så nyfiken hehe :p Håller tummarna!
    var det plus då? Jag funderar på att testa from rd 7 eller 8 med femdagars. De tidigare försöken har jag alltid börjat testa från RD5 men det har ju alltid varit minus hela vägen
  • typjag
    hope88 skrev 2016-11-02 12:59:27 följande:
    Japp ett svagt plus som stegrade varje dag därefter. Testade varje dag :p Ja det låter som en bra plan :) Denna gång ska det bli annorlunda! Hoppas hoppas! Kram
    Åh tack. pendlar mellan att tycka att "jo men visst känns det LIIIITE annorlunda denna gången" Till att känna att "nä. jag känner INGENTING". Suck. och dagarna kryper fram.
  • typjag
    hope88 skrev 2016-11-02 13:31:58 följande:

Vet exakt hur det är. Man pendlar hela tiden. Kom ihåg att det finns de som plusat och inte känt något och de som plusar och känt massor och så tvärtom med negativt resultat. Ja ibland vill man verkligen spola fram tiden. Vore så skönt om det gick :D

Tack <3 bara att vänta...
  • typjag
    Akira Öken skrev 2016-11-02 21:06:15 följande:

Jag är på dag RD 6 (? eller 5?). Vad känner du för symtom?

inte många alltså. Pirrat lite mest. Men inatt har ja varit uppe å kissat på natten å då tryckte det på liksom mot livmodern å då började jag hoppas å fundera å kunde inte somna om. Bim är på tisdag. Ska du tjuvtesta? Har du symptom?
  • typjag

Jag testade mitt livs första plus IDAG på ruvardag 6. Efter 2 år å 4 ivf. Äntligen! Svagt men synligt! Å inte hittepå!!!!!! Tydligare på riktigt än på bilden . Jag är såååååå lycklig och pirrig. kan de va sant?!

• typjag

Åh tack!!!! är så lycklig och chockad och började gråta mitt i spinningen imorse. kan det verkligen vara sant? Ska in till stan nu på lunchen å köpa en presentlåda, och så får sambon morgondagens test som en present till frukosten.. Inte sagt ngt till honom än

• typjag
    Tatami skrev 2016-11-04 10:04:42 följande:
    Stort grattis!!!! :D Håller tummarna för att ditt lilla frö stannar kvar och bäddar ner sig ordentligt!
    trodde aldrig jag skulle få bli en av dem som skrev om mitt plus här på Familjeliv...
  • typjag
    hope88 skrev 2016-11-04 10:54:59 följande:
    Åhh vad glad jag blir!! Vart tårögd här haha alla hormoner!! Gu så underbart!! Hoppas nu den lille gror in sig ordentligt! Klart det är sant, njuut <3

Vilken rolig överraskning för din partner! :)

Lycka till!
    haha eller hur! sån sjuk känsla. Har tagit med mig testet till jobbet å sitter å tittar på det andra strecket - och är helt varm i magen. Jag har bestämt att jag inte ska noja över missfall och grejer - jag tycker vi har haft vår beskärda del av krångel så nu ska allt bara gå bra har jag bestämt. tänker inte noja.  På jul går vi in i vecka 12 och ska berätta för familjen - vilket julklapp! och BF är 17 juli. jag ska bli MAMMA!!!!
  • typjag
    Kakis49 skrev 2016-11-04 14:10:59 följande:

Jag plussade i fredags bf 18 juli ???? Kul att följas åt

17 juli för mig!!!
Svar på tråden IVF med start i september 2016