vinterbebis12 skrev 2016-10-20 23:32:33 följande:
Åh men det är inget som säger att det inte kommer gå vägen den här gången, snarare tvärtom! Med två blastocyster har du ju väldigt stora chanser och du är ju uppenbarligen gravid. När gjorde du insättning? Visst går du också på St Göran? Jag gjorde min 5/10 men har redan fått mens och minus. TD 23/10. Har två blastocyster i frysen där så hoppas på någon av dem. Fåe sätta in först på nästa mens och innan dess ska jag utreda vad som ser ut att vara början till en överaktiv sköldkörtel (ligger precis på gränsvärdet).
Jag kan ju inget annat göra än o hoppas, jag var så tveksam på frys från början oxå o trodde aldrig att d skulle ta av någon anledning o så gjorde det de, jag fick pluss på rd 6 redan med klinikens test. Ja gjorde insättning 10, plussade 16 har test dag 23 så har knappt kommit förbi td ännu. Hoppas bara att ja slipper hålla på med detta i fortsättningen, detta är vår 6 insättning 3 ET o fet.
Hoppas det löser sig med sköldkörteln. Kommer ett pluss för dig snart oxå. Ja jag går på st Göran. Har du frågat efter trombyl? Denna gång bytte ja från lutinus till crinone tog omega 3, gravid vitaminerna, trombyl, d vitaminer, en burk med b vitaminer och gjorde akupunktur faktist vet Ey om de gjort någon effekt men akupunktören sa att min kropp var i obalans som ja kände efter senaste MF. Prova det det kanske hjälper dig oxå.