Lee*** skrev 2016-08-17 11:39:33 följande:
Hej,
Jag hoppar också in här, hoppas det är ok.:) Har föjt er rätt länge en del av er, o beklagar att ni inte heller har fått era efterlängtade mirakel.
Jag sätter igång med tredje ivf i slutet av aug, kort behandling.
Första gången tog det sig inte andra gången fick vi missfall i vecka 12, var en väldigt jobbig tid efteråt.
Mina känslor pendlar o ena sida så tror jag att detta kommer gå och att det är vår tur nu men o andra sidan är jag rädd att inte ens få positivt på Stickan eller att det slutar som förra gången.
Men hoppet är det sista som sviker en för om det är det skulle jag inte gå igenom allt detta.
Lycka till för er som har påbörjat o ni som börjar snart :)
Kram
Hej och välkommen ! Klart du får vara med.
Dina rädslor är precis som mina. MF i v11 kändes som ett slag i ansiktet, när man tror att man är över mål linjen o så snubblar man rätt som det är. Så nu är ja rädd för att de varken blir något eller som du säger att de slutar lika illa som sist. Hoppas denna gång blir bättre för oss alla här inne.
En fråga om du vill svara då da. När du fick MF i v12 var fostret dött innan lr skedde det samma vecka? För mg kändes v11 väldigt sent och då fick jag MF på akuten direkt efter ett ul som visade hjärtslag, o då var fostret ändå "väl utvecklat" med fingrar o tår, ögon o allt sånt såg ja ju i fostersäcken. Hur var det för dig? Du behöver inte svara om du inte vill återuppleva känslan.