IVF med start i september 2016
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
[quote=77011376][quote-nick]NovaRobin skrev 2016-09-29 20:19:52 följande:[/quote-nick]
Endast rd 3 idag. Tog precis min sista ovitrelle :) lång väntan nu. Tror jag kommer testa på dag 13 även denna gång. Verkar vara ett tur nr för mig.
Hur mår du då? Känner du några graviditets symtom?
Jag vet inte riktigt , kände lite känningar i livmodern , men vet inte om jag gör det längre. Har känt i över en vecka att mensen är på gång, o att man känner lite där nere, sedan om det är tablettera eller om man är gravid. Sedan går jag på toa på natten, mina bröst är inte så ömma. Som sagt svårt att avgöra vad man känner...
Antar att du inte känner så mycket ännu?
[quote=77011397][quote-nick]Regnbågsdröm skrev 2016-09-29 20:29:18 följande:[/quote-nick]
Okej. Men fick ni inte ett specifikt datum? Det får alltid vi. Har ni gjort försök tidigare? (Svårt att komma ihåg alla)
Jag är på RD7. Tack för tummar! Håller för dig också! Måste vara vår tur nu!
[/
Nej, stod bara att testet skall göras tidigast 20 dagar efter ÄP. 2 st, första tog dig inte andra MA i vecka 12
Mitt första IVF! Haft en ofostrig graviditet och tre tidiga missfall på egen hand innan! Fick detta besked idag när jag tjuvstartade lite (testdag imorgon!) skräckblandad förtjusning!!
Mitt första IVF! Haft en ofostrig graviditet och tre tidiga missfall på egen hand innan! Fick detta besked idag när jag tjuvstartade lite (testdag imorgon!) skräckblandad förtjusning!!
[quote=77011376][quote-nick]NovaRobin skrev 2016-09-29 20:19:52 följande:[/quote-nick]
Endast rd 3 idag. Tog precis min sista ovitrelle :) lång väntan nu. Tror jag kommer testa på dag 13 även denna gång. Verkar vara ett tur nr för mig.
Hur mår du då? Känner du några graviditets symtom?
Jag vet inte riktigt , kände lite känningar i livmodern , men vet inte om jag gör det längre. Har känt i över en vecka att mensen är på gång, o att man känner lite där nere, sedan om det är tablettera eller om man är gravid. Sedan går jag på toa på natten, mina bröst är inte så ömma. Som sagt svårt att avgöra vad man känner...
Antar att du inte känner så mycket ännu?
Stort grattis:) vad kul!
Stort grattis. Vad roligt :)