IVF med start i september 2016
Har ni berättar för er chef vad ni går igenom?
Har ni berättar för er chef vad ni går igenom?
Jag är på ruvardag 10.. Inte långt kvar nu
Hur går det för er alla ruvare?
Någon som har tjuvtestat?
Idag var min riktiga testdag, fick upp "Gravid 1-2" på det digitala och borde ha fått upp "Gravid 2-3" eftersom jag fick en blastocyst insatt. Har även haft en väldigt kraftig "mensvärk" hela dagen idag som inte vill gå över så känner mig lite deppig ändå. Känner inte alls igen det här onda från min tidigare graviditet, det känns inte rätt helt enkelt :/
Idag var jag på andra ultrajud,
Jag hade bara ett ägg, 18 mm!
Ägglossning spruta imorgon !
Och insemination på torsdag!
RD 13..
Igår fick jag en ljusrosa flytning på trosskyddet och blev orolig, försökte tänka positivt då jag läst att det inte behöver vara någon fara. Nu på morgonen hade det gått över till en mer blodig dock inte mensliknande flutning. Jag blev jätte orolig/ledsen och rotade fram en gravidsticka från Apoteket och den visade "ej gravid"
Så, ja.. Fail i den här icke familjen ????
Vad gör man nu? Hur berättar jag för min sambo som igår för första gången tog på magen och sa till mig hur lycklig han är osv.. Ringer man kliniken och försöker vara" käck" och positiv så man snart får göra igen?
Usch! Jag var med om något mycket läskigt för en timme sedan.
Jag följde med min man till sophuset och på vägen tillbaka svimmade jag plötsligt. Helt plötsligt låg jag bara där på marken med ordentliga skrubbsår och värkande ben. Sen fick jag panik och började skaka och gråta när jag tänkte på småttingarna.
Min man fick in mig och la mig i en fåtölj med fotpall, gav mig vatten och tröstade och plåstrade om. Fortfarande lite illamående och lätt yrsel, samt värkande ben.
Tack alla som har tänkt på mig! <3
Jag mådde inte bra alls, yrsel och huvudvärk. Blodtrycket var lite högt så man vet inte vad det berodde på, men jag har känt mig väldigt stressad på jobbet så det kanske är en reaktion på allt. Rent fysiskt blev jag ordentligt mörbultad och har hasat fram, men nu är det mycket bättre.
Har hunnit läsa igenom allt nu på morgonen,
Regnbågsdröm! Vad tusan?! Jag blir så ledsen för er skull! KRAM
Om du/ni orkar, ge inte upp! KRAM