• Sjöblomman

IVF med start i september 2016

Regnbågsdröm skrev 2016-09-21 13:33:38 följande:
    Fint! Kram till er! Håller tummarna för oss båda nu! <3
    Tack! <3
  • Sjöblomman
    stajlish skrev 2016-09-21 13:53:11 följande:

Hjälp! Inne på FL på första gången på typ en dryg månad...729 nya olästa inlägg i denna tråden! Förvånad
    Har missat en del förstår jag.. hänger mest i FB-gruppen, är ni med där? 

Hoppas det går bra för alla, ska försöka läsa igenom lite så jag blir uppdaterad.

Själv är vi mitt i IVF3, sista försöket på SU. Sprayat med Suprecur i vanlig ordning i två veckor nu o ska börja med Gonal-F:en ikväll. Högsta startdosen nånsin...nu jäklar ska de brassas på! Hoppas på många blåsor :) 

Kram på er alla kämpar Hjärta

Välkommen tillbaka!
    Ja, det skrivs för fulla muggar.

Vilken dos fick du? Och vad har du haft tidigare. Själv har jag alltid haft 225 IE.
  • Sjöblomman
    Tatami skrev 2016-09-21 17:37:44 följande:
    Wohoo, 4 befruktade! Ska tänka på dig och hålla tummarna för att alla delar sig och ser fina ut :)
    Tack! Det betyder mycket.
  • Sjöblomman
    stajlish skrev 2016-09-21 22:04:43 följande:
    Man kan inte hitta den om man inte är medlem! Den är helt dold och sluten. Man måste bli inbjuden! Den heter "Hjärta IVF SVERIGE Hjärta"
    Jag får upp en grupp som heter IVF Sverige. Men det är alltså inte den?
  • Sjöblomman
    Sops skrev 2016-09-22 09:29:04 följande:

Plussade imorse på rd9! Men är lite fundersam då jag för tredje dagen i rad får en rosa flytning på morgonen. Sen inget alls under dagen?

Grattis!
  • Sjöblomman
    Emmybear skrev 2016-09-22 03:35:34 följande:

Den märkliga krampen i magen var tydligen positivt ?

Grattis!
  • Sjöblomman

Nu är de på plats! En 4-cellig och en 6-cellig, de var så fina när vi fick se dem.

De andra två ska vidareodlas.

• Sjöblomman
    hope88 skrev 2016-09-22 15:08:31 följande:
    Tjohoo!! Nu ska det fästa och bli bebis/bebisar<3
    Tack! Japp! Nu är det dags.
  • Sjöblomman
    NovaRobin skrev 2016-09-22 15:52:01 följande:
    Åhhh vad kul. Hoppas de båda tar sig :)

Vilken läkare har du?

Jag ska ta ovitrelle ikväll och på måndag är det dags :)
    Tack! Ja, det är dags nu.

Vår läkare är Claes, men den här gången har Carolina gjort alla VUL, uttaget och insättningen.

Men om du ska ta ovitrelle ikväll, då är det väl dags på lördag? :-0
  • Sjöblomman
    Regnbågsdröm skrev 2016-09-22 15:54:56 följande:

Tre befruktade blev det. Som vanligt. Så, återigen kvittar antalet ägg ut. Har samma låga antal oavsett. Är rätt ledsen nu. Känner mig rädd. Rädd för att återigen behöva vända på vägen till kliniken, för att alla dött.
    Det där med att få tillbaka två kan vi nog bara glömma. Är rädd att vi inte får någon återföring alls... Imorgon har vi tid. Får hoppas på det bästa. Kram till er!

Åh! Jag som hoppades att ni skulle få ett helt gäng befruktade.
    Nu håller vi tummarna för att de som är befruktade fortsätter att dela sig fint! Och att insättningen går bra imorn. KRAM
Svar på tråden IVF med start i september 2016