IVF med start i september 2016
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hej!
Vi ska påbörja IVF i september 2016. Finns det fler?
Hej tjejer!
Hoppas jag får hoppa in här, trots att det är en septembertråd.
Inne på 4e försöket nu (2 IVFer och 4 insättningar).
Missfall i v.6 i mars efter ET. Fick två till frysen och det sista fick vi tillbaks idag :)
Testdag 28/8. Hoppas verkligen att det är vår tur nu ...
Grattis till lyckat plock!
Men 10 ägg är väl 10 ägg? Gav de dig inte resultatet av antal ägg och inte antal blåsor? Jag har också haft många tomma blåsor, men alltid fått veta antal ägg när äggplocket är klart. Sen behöver ju inte alla vara mogna.. Kanske är det du menar? Jag har alltid fått ut typ hälften omogna..
Håller tummarna för bra resultat när ni får veta befruktning!
Kännet helt samma. Jag har aktivt INTE satt mig in gällande immunförsvaret. Vet att jag inte kommer orka åka till Aten. Men sedan nu en period under sommaren råkade jag ändå googla lite, och fick naturligtvis panik. Ångrar mig! Så nu är det läsförbud gällande immunförsvaret! Är ni också oförklarligt barnlös? Tänker att för min del har det tyvärr spelat roll gällande det här att söka massa information. Eller inte, kanske hade jag gjort samma oavsett..?
Hej! Är det okej att jag ställer en fråga? Jag menar verkligen inte något illa med den och jag hoppas alla förstår / tar min fråga på rätt sätt.
Jag har alltid vart rädd för att ej kunna få barn. Kanske för att ja aldrig haft en "riktig" familj. Vi har börjat försöka för några månader sedan.
De ja undrar är varför/ vad de vanliga anledningarna till ofrivillig barnlöshet är. Är det att man intr ägglossar, har väldigt oregelbunden mens? Har pcos?
Jag menar verkligen inget illa utan frågar mer för att jag tkr om att ha fakta på benen och gärna frågar människor som verkar kunna mkt om detta. Inte Var höra från vänner eller media.
Gick ditt äggplock bra? Mitt gick bra Jsg hade oroat mig för mycket, de var inga problem. Mensvärken efteråt var mer smärtsam :/ konstigt nog hade mina 16 äggblåsor blivit 24 plus ägg i alla. Nu får vi se vad som händer, iaf insättning på onsdag :) grattis till dina ägg <3
Då är det ägg de menar! Meningslöst att säga blåsor, så tror du kan lita på ägg. Däremot säger de inte efter plock om alla är mogna, det ser de först senare.
Får ni veta befruktning imorgon?
Hej! Är det okej att jag ställer en fråga? Jag menar verkligen inte något illa med den och jag hoppas alla förstår / tar min fråga på rätt sätt.
Jag har alltid vart rädd för att ej kunna få barn. Kanske för att ja aldrig haft en "riktig" familj. Vi har börjat försöka för några månader sedan.
De ja undrar är varför/ vad de vanliga anledningarna till ofrivillig barnlöshet är. Är det att man intr ägglossar, har väldigt oregelbunden mens? Har pcos?
Jag menar verkligen inget illa utan frågar mer för att jag tkr om att ha fakta på benen och gärna frågar människor som verkar kunna mkt om detta. Inte Var höra från vänner eller media.
Hej tjejer!
Hoppas jag får hoppa in här, trots att det är en septembertråd.
Inne på 4e försöket nu (2 IVFer och 4 insättningar).
Missfall i v.6 i mars efter ET. Fick två till frysen och det sista fick vi tillbaks idag :)
Testdag 28/8. Hoppas verkligen att det är vår tur nu ...
Grattis till 2 x lyckade äggplock idag!