• AnnaMichelle

Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)

Jag är gravid i vecka 19 men gjorde KUB-ultraljud i vecka 13. Jag har rutinultraljud den 18/10 och det vore roligt att se vad alla tror att det gömmer sig för någon där inne. Jag har en stark känsla för det ena könet - gissa gärna och så återkommer jag om vi får besked den 18/10! :D Lägg gärna upp era bilder också så kan andra gissa i denna tråd, alternativt så berättar ni vad ni väntar :)
  • Svar på tråden Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)
  • AlexXx

Någon som vill gissa? Vi vet inte om de är en flicka eller pojke.
  • AlexXx
    LindaEA skrev 2016-10-16 20:36:09 följande:

Någon som vill gissa??? ????

Pojke tror jag
  • AlexXx
    Lanish skrev 2016-10-16 03:49:48 följande:

Någon som vill gissa? :)

Flicka tror jag
  • Teresiat

Nån som vill gissa på vår bild? Bilden togs i v 13+0.. Gör RUL om 5 veckor :D
  • Anonym (B)
    ms Smith skrev 2016-10-27 17:23:29 följande:

Nån som vill gissa på min lilla krabat.

Bilden från idag v 13+0

Flicka!! Om det är nubben man ser
  • ms Smith

Tack för gissningen

Här är en bild till - vet inte om det syns bättre eller sämre då jag inte riktigt fattat än hur man kan se

• Anonym (B)
    ms Smith skrev 2016-10-27 17:36:42 följande:

Tack för gissningen

Här är en bild till - vet inte om det syns bättre eller sämre då jag inte riktigt fattat än hur man kan se

På första bilden är det något som sticker ut nere vid/ovanför rumpan typ, enligt nubb teorin så kan man avgöra könet baserat på vinkeln den står i jämförelse med ryggraden.

Är inte så påläst har sett några exempel bara, men om det är nubben på din bild så pekar den lodrätt och det ska vara flicka då, pekar den mer uppåt ska det vara pojke :)
Svar på tråden Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)