• AnnaMichelle

Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)

Jag är gravid i vecka 19 men gjorde KUB-ultraljud i vecka 13. Jag har rutinultraljud den 18/10 och det vore roligt att se vad alla tror att det gömmer sig för någon där inne. Jag har en stark känsla för det ena könet - gissa gärna och så återkommer jag om vi får besked den 18/10! :D Lägg gärna upp era bilder också så kan andra gissa i denna tråd, alternativt så berättar ni vad ni väntar :)
  • Svar på tråden Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)
  • inlovewithlife

Detta är vid kub v 13. Ska på RUL den 9/11 och ta reda på könet. Gissa gärna så uppdaterar jag!

~*~ Alicia, oktober -13 ~ Lillesyskon, april -17 ~*~
  • LindaEA
    AlexXx skrev 2016-10-27 16:58:44 följande:
    Pojke tror jag
    Tack för ditt svar! :) 
    Vi ska på RUL på måndag, ska bli så spännande! ;) 
  • Stina91

Vill någon gissa könet på den här lilla bönan? :) Bilden är från UL i vecka 11+1. Man är ju så nyfiken inför RUL den 8 december. Vad tror ni?

• Anonym (B)
    Stina91 skrev 2016-10-29 19:15:04 följande:

Vill någon gissa könet på den här lilla bönan? :) Bilden är från UL i vecka 11+1. Man är ju så nyfiken inför RUL den 8 december. Vad tror ni?

Pojk :)
  • äppelskrutt27

Här är vår lilla skrutt i v. 20 ???? Vi har inte tagit reda på kön, men nyfiken är man ju såklart... Ni får gärna gissa!

• milli79
    Stina91 skrev 2016-10-29 19:15:04 följande:

Pojk????
  • milli79
    ms Smith skrev 2016-10-27 17:36:42 följande:

Tack för gissningen

Här är en bild till - vet inte om det syns bättre eller sämre då jag inte riktigt fattat än hur man kan se

Håller med, ser klart ut som flicka
Svar på tråden Lägg upp era ultraljudsbilder så gissar vi kön! :)