BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Är i vecka 6 ( 5+2 ) . Hade inga symtom förutom att mensen inte kom . Hade MF för ett år sen och då hade jag kraftiga symtom tidigt .
Någon mer med mycket flytningar? Helt sjukt. Kommer inte så mkt i trosorna, men när jag torkar mig kommer det mycket och det känns som det rinner hela tiden. Springer ju på toa ofta för att kolla så det inte kommit blod, för det känns som det...
Usch. Är det mycket blod eller?? Har du ont i livmodern?
Hoppas för din skull att det inte är något. <3
Åh nej!
Håller tummarna för dig!
Håller tummarna att det inte är någon fara!!
Ska göra mitt första ultra ljud på torsdag, privatklinik. Passerat vecka 7 då.
Lite små nervöst, men ni som haft tidigare graviditeter. Hur stor chans är det att fostret klarar sig om dom ser ett hjärta?
För jag och min pojkvän ska till London nu i december och vill vara "beredd" ifall jag får missfall då, att jag kan ladda upp.
Första gången jag är gravid, hört att man får oftast missfall då men det kanske är en myt?
Nja det kommer lite grann fortf men skulle inte säga stört lödning. Har inte ont eller så heller. Fortfarande väldigt ömma bröst oxå. Har menskopp i så ser om det kommer klumpar (då är det troligen mf) men inget sånt ännu. Är i v6 (5+5) är det för tidigt att göra vul då? Funderar om jag kan ringa gyn akuten imorgon
Ska göra mitt första ultra ljud på torsdag, privatklinik. Passerat vecka 7 då.
Lite små nervöst, men ni som haft tidigare graviditeter. Hur stor chans är det att fostret klarar sig om dom ser ett hjärta?
För jag och min pojkvän ska till London nu i december och vill vara "beredd" ifall jag får missfall då, att jag kan ladda upp.
Första gången jag är gravid, hört att man får oftast missfall då men det kanske är en myt?