• Svar på tråden BF JULI 2017
  • GrönaDruvan

Suck...rosa på pappret ikväll igen...orkar inte detta!! Nu vill jag veta om allt är bra eller inte!!

• Mamma1986

Hejsan..  Hoppas gärna in i denna gruppen. Har bf i juli men vet inte riktigt när då jag inte har koll på sista mens dagen. Men ska på vul om en vecka

• Beebii
    GrönaDruvan skrev 2016-11-14 22:17:11 följande:

Suck...rosa på pappret ikväll igen...orkar inte detta!! Nu vill jag veta om allt är bra eller inte!!

Hoppas vi tillhör de procenten som blöder under graviditet....vilken vecka är du i? Tjata om vul för att åtminstone lugna nerverna!

Min blödning verkar ha avtagit nu iaf...
  • Pkb

Hej, jag var med i bf juli 2016 tråden.....och ja, vad ska man säga. Fyra månader låg mammabyxorna nerpackade åh hej och hå nu ska dom på, Bf Juli 2017, två barn på ett år (skäms)...Nä det var verkligen inte planerat. Hur ska det här gå? Orolig

• Mamma1986
    Pkb skrev 2016-11-15 00:27:58 följande:

Hej, jag var med i bf juli 2016 tråden.....och ja, vad ska man säga. Fyra månader låg mammabyxorna nerpackade åh hej och hå nu ska dom på, Bf Juli 2017, två barn på ett år (skäms)...Nä det var verkligen inte planerat. Hur ska det här gå? Orolig

Det kommer gå jätte bra :). Jag väntar mitt nr 4 , inte alls planerat och är också jätte orolig . Men jag tänker på något sätt att man får inte mer än vad man klarar av :)
  • AM78

Fy så jobbigt! Även om det oftast är ofarligt så ger det ju sån ångest. Särskilt när man har dåliga erfarenheter. Kan du inte få komma tidigare på vul? Det är ju så jobbigt att inte veta. Håller tummarna för dig.
  • Haiduchi

Nej fy vad jobbigt.

Har ni varit intima? Kan ju vara därför.

Hade du redan inbokat vul? Ring gyn ändå och säg att du är orolig.... förstår dig verkligen. Aldrig haft MF men blöder det konstant då när det väl startat eller det kan blöda i omgångar med? Slemhinnor är ju sköra nu och blöder lättare. Hoppas ännu att allt är bra för dig.

Kram
  • nr 3

Plussade idag ???? Bf 22/7-2017.

Jag har typ nästan inga tecken på grav förutom att jg mår tjuvens, jätte yr, trött och en mage son rör sig något så grymt .. vad har ni för täcken ?

• CharlotteAndersson

Hej alla!
    Jag är med barn för första gången och hade tydliga tecken redan i vecka 3!!! Nu är jag inne i vecka 5 och är trött som tusan, illamående hela tiden och ständigt hungrig. Men det är symptom jag inte beklagar mig över! Smärtorna på nätterna däremot, fy tusan! Vaknar 2-3 gånger varje natt och har så ont i livmodern att jag börjar kallsvettas och känner mig alldeles svimfärdig. Jag får vandra runt, runt i lägenheten hemma, ta 2 Alvedon och sen brukar det ge sig efter ca 30 minuter. 
    Detta har pågått nu i 8 nätter, har någon varit med om liknande? 
    Jag trodde dessutom inte att jag skulle vara så fruktansvärt orolig hela tiden som gravid. Jag är redan livrädd för missfall och att något ska vara fel på mig eller fostret, det tar liksom över min vardag. Är det hormonerna i kroppen som spelar mig ett spratt? 

Svar på tråden BF JULI 2017