BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Suck...rosa på pappret ikväll igen...orkar inte detta!! Nu vill jag veta om allt är bra eller inte!!
Hejsan.. Hoppas gärna in i denna gruppen. Har bf i juli men vet inte riktigt när då jag inte har koll på sista mens dagen. Men ska på vul om en vecka
Suck...rosa på pappret ikväll igen...orkar inte detta!! Nu vill jag veta om allt är bra eller inte!!
Hej, jag var med i bf juli 2016 tråden.....och ja, vad ska man säga. Fyra månader låg mammabyxorna nerpackade åh hej och hå nu ska dom på, Bf Juli 2017, två barn på ett år (skäms)...Nä det var verkligen inte planerat. Hur ska det här gå? Orolig
Hej, jag var med i bf juli 2016 tråden.....och ja, vad ska man säga. Fyra månader låg mammabyxorna nerpackade åh hej och hå nu ska dom på, Bf Juli 2017, två barn på ett år (skäms)...Nä det var verkligen inte planerat. Hur ska det här gå? Orolig
Jaaa! Plussade igår! BF slutet av juli troligen! :)
Plussade idag ???? Bf 22/7-2017.
Jag har typ nästan inga tecken på grav förutom att jg mår tjuvens, jätte yr, trött och en mage son rör sig något så grymt .. vad har ni för täcken ?
Hej alla!
Jag är med barn för första gången och hade tydliga tecken redan i vecka 3!!! Nu är jag inne i vecka 5 och är trött som tusan, illamående hela tiden och ständigt hungrig. Men det är symptom jag inte beklagar mig över! Smärtorna på nätterna däremot, fy tusan! Vaknar 2-3 gånger varje natt och har så ont i livmodern att jag börjar kallsvettas och känner mig alldeles svimfärdig. Jag får vandra runt, runt i lägenheten hemma, ta 2 Alvedon och sen brukar det ge sig efter ca 30 minuter.
Detta har pågått nu i 8 nätter, har någon varit med om liknande?
Jag trodde dessutom inte att jag skulle vara så fruktansvärt orolig hela tiden som gravid. Jag är redan livrädd för missfall och att något ska vara fel på mig eller fostret, det tar liksom över min vardag. Är det hormonerna i kroppen som spelar mig ett spratt?