BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Jag tar postafen när det känns för jobbigt, men vet inte om de hjälper...känns så dumt att gnälla när man äntligen är gravid, men illamåendet upptar ju all tid. Får man det där andra utskrivet om man inte spyr, bara mår illa? Har också fobi mot att spy så jag hoppas verkligen det inte blir så.
Jag tar postafen när det känns för jobbigt, men vet inte om de hjälper...känns så dumt att gnälla när man äntligen är gravid, men illamåendet upptar ju all tid. Får man det där andra utskrivet om man inte spyr, bara mår illa? Har också fobi mot att spy så jag hoppas verkligen det inte blir så.
Hej hoppar in här,
Plussade 19/11 för första gången. BF enligt sista mensen är 29 Juli.
Var och skrev in mig på MVC idag. Trodde inte man skulle få komma på något besök förrens typ v 12. Men här var det hälsosamtal vid v 8 typ och sen inskrivning vid v 10 !
Kan inte fatta att detta händer. Kanske svårt att förstå också eftersom jag inte har något symtom. Någon annan som känner igen sig? :)
Ja just så känner jag med. Vi väntar barn och inte missfall. Det kan ske och det finns inget jag kan göra åt det.
Ska ringa för inskrivning imorgon och kontakta min läkare på gyn.
Har endometrios så min graviditet blir lite annorlunda pga smärtor.
jag plussade för 2 veckor sedan och har bf den 20 juli :) är i v 5+5
jag plussade för 2 veckor sedan och har bf den 20 juli :) är i v 5+5
Är i vecka 6 (5+2) nu. En vecka sen jag plussade. Känns fortfarande såå overkligt. Har fortfarande inga direkta symtom men hade en del molvärk i helgen. Nu har brösten börjat ömma istället och speciellt bröstvårtorna. Ajajajjjj! Men inget illamående än! Hoppas jag slipper det :'D
Ja Visby är härligt! Mer härligt på sommaren än just nu dock, haha. Nej det känns lite surt faktiskt då jag gärna hade gjort kub. 50 mil enkel väg var rätt saftigt för ett test.. :/
Är det någon som vet om man kan boka detta privat kub-test typ i Sthlm ändå? Det blir väl en rätt dyr kostnad isf kan jag tänka mig, men det får det vara värt kanske.
Har fått tid för hälsosammas och inskrivning idag :)
I min stad erbjuds vi kub test och jag ska ta det. Är det fler som ska?