BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Hej alla! Fick mitt plus för ett tag sedan. Är i v 8 nu. Ser att några är oroliga för MA och MF, ansluter mig själv till den skaran.. :) Men ville tipsa om en sida jag hittade på engelska. Vet inte alls hur mycket vetenskap och studier som ligger bakom den men jag tyckte den var bra iaf :)
datayze.com/miscarriage-reassurer.php
datayze.com/miscarriage-chart.php
Här är två olika länkar, man måste klicka i lite info om sig själv.. Ni förstår om ni testar o klickar runt :)
Hoppas det kan lugna någon iaf.. :) Lycka till alla.
Jag plussade 18/11 och enligt apparna ser de lite olika ut men mellan 26-28/7 är bf men med dottern jag har sen innan blev jag flyttad 10 dagar så vi får väl se om de blir juli eller augusti barn ????
Tack för svar, när jag söker på kvinnoklinik Visby så kommer vår gynekologiska mottagning upp så jag antar att det är dit man ska ringa isf.. Jag tror inte vi har privat här heller dessvärre så får väl försöka tjata mig till en tid på gyn!
Jag tycker det är konstigt att det ska vara sån skillnad beroende på var man bor i landet. Här erbjuds vi inte kub heller..
Jag plussade 18/11 och enligt apparna ser de lite olika ut men mellan 26-28/7 är bf men med dottern jag har sen innan blev jag flyttad 10 dagar så vi får väl se om de blir juli eller augusti barn ????
Åh jösses vad jag mår dåligt, vet inte vad jag ska ta mig till...panikkänslor. Hatar att spy, men det känns som jag kommer att göra det snart...
Åh jösses vad jag mår dåligt, vet inte vad jag ska ta mig till...panikkänslor. Hatar att spy, men det känns som jag kommer att göra det snart...