BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Vad kul! Jag har också BF 27 juli. Plussade i torsdags och tog ett till i lördags för säkerhets skull :) ++++
Har haft så ont i magen på nätterna, har svårt att sova och är inte alls lika matsugen längre, blir mätt på väldigt lite. Jag hoppas verkligen att det här håller :)
Ja, det där med MF är inget kul! Jag har också upplevt det och man blir sååå ledsen. Jag tror jag ska ringa upp idag och kolla när dem vill träffa mig. Helst vill jag kanske vänta ett tag och se. Men hör får man ju göra Kub också någon gång mellan v. 9-11 tror jag så man går invänta tills då. Men är alltid härligt och få höra och se det lilla hjärtat picka på vul, men får nog vänta.
Jag har inte heller vågat ringa till MVC än iom att jag också tyckte det blev så jobbigt att ringa och avboka när MF kom.. :/
När har du fått VUL för att bestämma graviditeten? Jag skulle också vilja göra det iom att jag inte haft nån mens emellan, men skulle helst vänta tills man isf kan se att hjärtat slår... Gud vad jobbig den här väntan är, går verkligen såå sakta nu!
Hej!
Plussade idag. Bf 27 juli :)
Hej!
Plussade idag. Bf 27 juli :)
Nej det skadar nog inte att vänta med inskrivningen direkt.. :)
Aha, ja det var nog smart av dig att flytta fram det lite.. Får jag fråga var du vände dig för att boka VUL? Är det direkt till gyn eller har du bokat privat?