BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Du kanske har brist på c-vitamin eller folsyra? Men annars är det nog inte så farligt och äta en massa clementiner, är ju både nyttigt och gott! :)
Hur har du det med maten?
Jag kan inte äta alls lika mycket som innan. Blir liksom mött fortare och tvärstopp. Så har jag aldrig upplevt innan vid detta tidiga skede. Då har jag nästannvarit ännu hungrigare typ. ;)
Då går man in i vecka 8 idag..... Fortfarande nervös att allt inte är bra, både längtar och fasar tills mitt vul nästa tisdag...
Då går man in i vecka 8 idag..... Fortfarande nervös att allt inte är bra, både längtar och fasar tills mitt vul nästa tisdag...
Förresten, vilken vecka är alla i nu? Jag kom in i tråden dör inte så länge sedan så har inte riktigt koll på vilka veckor alla ligger i. :))
Förstår den blandade känslan då jag har samma inför mitt vul. Längtar tills på tisdag då jag äntligen ska få min tid.
Hur går det med ditt illamående?
Har fått ett kopiöst sug efter clementiner. Äter säkert 1 kilo om dagen. Vaknar på nätterna o måste ha en samt direkt ja vaknar. Kan de vara att man har brist på något? Känns inte så nyttigt att äta såhär varje dag
Förresten, vilken vecka är alla i nu? Jag kom in i tråden dör inte så länge sedan så har inte riktigt koll på vilka veckor alla ligger i. :))
Jag går in i vecka 9 imorgon.igår fick jag enormt ont i magen som höll i sig i ca 4 timmar. Fick lov att andas mig igenom smärtan till och från och kunde inte gå ordentligt ibland. Kändes som magknip. Inte alls någon mensvärk eller liknande. Och ingen blödning.
Är såå orolig. Tur jag har vul på torsdag. Men det känns inge lovande... Usch!
Vilken v. är du i nu?