• Svar på tråden BF JULI 2017
  • LillaJag06
    Treansresa skrev 2016-11-28 17:23:08 följande:

Är så nervös inför imorgon då det äntligen är dags för vul. Hoppas på att få se ett hjärta ticka på

Vad spännande. Vilken vecka är du i? Jag har ett tidigt ul den 12 dec. Är i V8 då.
  • Treansresa
    LillaJag06 skrev 2016-11-28 17:31:14 följande:

Vad spännande. Vilken vecka är du i? Jag har ett tidigt ul den 12 dec. Är i V8 då.

Jo det är riktigt spännande. Är i v 7+2 idag så vecka 8 jag med:)
  • GrönaDruvan
    Treansresa skrev 2016-11-28 17:23:08 följande:

Är så nervös inför imorgon då det äntligen är dags för vul. Hoppas på att få se ett hjärta ticka på

Samma här...ska dit imon kl.10...
    Är i vecka 8+2 då.
    Så himla nervös att det inte är bra.
  • LillaJag06
    Treansresa skrev 2016-11-28 17:38:49 följande:
    Jo det är riktigt spännande. Är i v 7+2 idag så vecka 8 jag med:)
    Vad kul :)
  • LillaJag06
    GrönaDruvan skrev 2016-11-28 18:11:54 följande:
    Är i vecka 8+2 då.
    Tyvärr släpper ju aldrig oron :(
    Håller timmarna för att det går bra.
  • Treansresa
    GrönaDruvan skrev 2016-11-28 18:11:54 följande:

Är i vecka 8+2 då.

Känner samma.då jag blödde en dag tidigt:( jag har tid 13.
  • Starlights

Vill också ha vul och slippa oron! Ringde bm och berättade att jag haft blödningar i 4 dagar men fortfarande hade plus 12 dagar senare, men hon sa att det är bara att vänta ut och fortsätta testa igen...Rynkar på näsan

• GrönaDruvan
    Starlights skrev 2016-11-28 20:09:36 följande:

Vill också ha vul och slippa oron! Ringde bm och berättade att jag haft blödningar i 4 dagar men fortfarande hade plus 12 dagar senare, men hon sa att det är bara att vänta ut och fortsätta testa igen...Rynkar på näsan

Jag tror inte det är så många av oss som får vul såhär tidigt, utan vi bokar privat och betalar för det
    500:- får jag betala!
  • Leeandra

Lycka till på VUL imorgon, tjejer. Jag fick komma på koll när jag hade blödningar under två av mina graviditeter ( och de två gånger det konstaterades MA också ) så det var skönt. Det var så jag fick reda på att jag hade tvillingar i magen sist jag var gravid, de blev avslöjade redan i v.9.

• IdaLinneaK

Hej alla!

Finns det någon Facebookgrupp? Tycker dessa forum är så röriga och svårt att hänga med i. Bf- 4/7 med andra/tredje barnet/barnen ska på ul igen på onsdag då de tyckte sig se två hjärtan ????

Svar på tråden BF JULI 2017