BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Är så nervös inför imorgon då det äntligen är dags för vul. Hoppas på att få se ett hjärta ticka på
Vad spännande. Vilken vecka är du i? Jag har ett tidigt ul den 12 dec. Är i V8 då.
Är så nervös inför imorgon då det äntligen är dags för vul. Hoppas på att få se ett hjärta ticka på
Samma här...ska dit imon kl.10...
Är i vecka 8+2 då.
Så himla nervös att det inte är bra.
Vill också ha vul och slippa oron! Ringde bm och berättade att jag haft blödningar i 4 dagar men fortfarande hade plus 12 dagar senare, men hon sa att det är bara att vänta ut och fortsätta testa igen...
Vill också ha vul och slippa oron! Ringde bm och berättade att jag haft blödningar i 4 dagar men fortfarande hade plus 12 dagar senare, men hon sa att det är bara att vänta ut och fortsätta testa igen...
Lycka till på VUL imorgon, tjejer. Jag fick komma på koll när jag hade blödningar under två av mina graviditeter ( och de två gånger det konstaterades MA också ) så det var skönt. Det var så jag fick reda på att jag hade tvillingar i magen sist jag var gravid, de blev avslöjade redan i v.9.
Hej alla!
Finns det någon Facebookgrupp? Tycker dessa forum är så röriga och svårt att hänga med i. Bf- 4/7 med andra/tredje barnet/barnen ska på ul igen på onsdag då de tyckte sig se två hjärtan ????