• Svar på tråden BF JULI 2017
  • Alva75

För mig visade det 3+ exakt 4 veckor efter ÄL , då gick jag in i vecka 8 (7+...) , innan dess visade det först 1-2 och sen 2-3 .

• Hes92
    Sofia12310 skrev 2016-11-29 20:42:41 följande:
    Men åh va kul!! ????

Ja, jätte trött! Och lite illamående mest hela tiden, och behöver springa och kissa oftare och äter gärna ofta och lite ömma bröst men ibland gör dom extremt ont ????

Hur mår du själv? Vilka symtom? ????
    Well.. jag tror jag upplever mig själv som något tröttare, kommer och går. VIssa dagar slår det på efter lunch och jag får hålla uppe ögonlocken.
    Ibland har det ömmat till lite i ena bröstet. Jag har rätt stora bröst sedan innan ( 75H) Så känner att jag har svårt att avgöra även där om det verkligen är ett grav symtom eller bara det vanliga! Men annars inget! Skönt men också liiite panik känsla då det är så svårt att ta in! Eftersom det inte känns något. Så kommer på mig själv att gå runt och hoppas på att må liite dåligt :)
  • Sofia12310
    Hes92 skrev 2016-11-30 08:24:53 följande:

Well.. jag tror jag upplever mig själv som något tröttare, kommer och går. VIssa dagar slår det på efter lunch och jag får hålla uppe ögonlocken.

Ibland har det ömmat till lite i ena bröstet. Jag har rätt stora bröst sedan innan ( 75H) Så känner att jag har svårt att avgöra även där om det verkligen är ett grav symtom eller bara det vanliga! Men annars inget! Skönt men också liiite panik känsla då det är så svårt att ta in! Eftersom det inte känns något. Så kommer på mig själv att gå runt och hoppas på att må liite dåligt :)

Åh va skönt för dig ändå! Ja hoppas illamåendet släpper för mig snart, men de blir aningen värre eller bättre om ja äter lite. Man får pröva sig fram! Ja det är svårt å ta in trots jag känner en del, för man vill ju se det med egna ögon och känna det i magen liksom. Men hoppas allt går bra för oss båda! :D
  • LillaJag06
    Elliot0300 skrev 2016-11-30 10:02:29 följande:

Hur långt innan måste man boka (privat) ultraljud/KUB ?

För kub måste makan ta ett blodprov i vecka 9 tror jag. Kanske var vecka 10.
    Och sen görs ul i v.12 (12+0 till 13 (
    Rätta mig om jag har fel någon :)
    Vilken vecka är du i nu?
  • Madelonen1

Fortfarande bruna flytningar till och från här, det är lite hela tiden men blir mer vid ansträngning. Pratade med chefen om det igår och sjukskrev mig veckan ut.. ska till barnmorskan på hälsosamtal på fredag så hoppas verkligen vi kan få göra ett vul då med. Denna oron är hemsk :/ testerna visar fortfarande positivt iallafall.

• Elliot0300
    LillaJag06 skrev 2016-11-30 10:19:56 följande:
    För kub måste makan ta ett blodprov i vecka 9 tror jag. Kanske var vecka 10.
    Och sen görs ul i v.12 (12+0 till 13 (
    Rätta mig om jag har fel någon :)
    Vilken vecka är du i nu?
    6+0 idag :)
    Tänkte om det brukar vara lång väntetid och så.
  • Leeandra
    Madelonen1 skrev 2016-11-30 10:24:54 följande:

Fortfarande bruna flytningar till och från här, det är lite hela tiden men blir mer vid ansträngning. Pratade med chefen om det igår och sjukskrev mig veckan ut.. ska till barnmorskan på hälsosamtal på fredag så hoppas verkligen vi kan få göra ett vul då med. Denna oron är hemsk :/ testerna visar fortfarande positivt iallafall.

Skönt att du får vila lite. Hoppas att du får kolla upp allt på fredag.
  • marretiin
    M OCH M skrev 2016-11-29 21:33:29 följande:
    oj du börjar redan få en liten mage men mage är också jätte uppblåst på kvällen nu är jag i v 7 så känner mig jätte svullen och i bland klumpig redan nu haha
    Hehe ja och nu har jag berättat d för min chef så d är officiellt på jobbet vilket känns skönt. Allra helst då d börjar synas redan och jag mår så dåligt.
    Haha klumpug e bara förnamnet här
Svar på tråden BF JULI 2017