BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
För mig visade det 3+ exakt 4 veckor efter ÄL , då gick jag in i vecka 8 (7+...) , innan dess visade det först 1-2 och sen 2-3 .
Well.. jag tror jag upplever mig själv som något tröttare, kommer och går. VIssa dagar slår det på efter lunch och jag får hålla uppe ögonlocken.
Ibland har det ömmat till lite i ena bröstet. Jag har rätt stora bröst sedan innan ( 75H) Så känner att jag har svårt att avgöra även där om det verkligen är ett grav symtom eller bara det vanliga! Men annars inget! Skönt men också liiite panik känsla då det är så svårt att ta in! Eftersom det inte känns något. Så kommer på mig själv att gå runt och hoppas på att må liite dåligt :)
Hur långt innan måste man boka (privat) ultraljud/KUB ?
Hur långt innan måste man boka (privat) ultraljud/KUB ?
Fortfarande bruna flytningar till och från här, det är lite hela tiden men blir mer vid ansträngning. Pratade med chefen om det igår och sjukskrev mig veckan ut.. ska till barnmorskan på hälsosamtal på fredag så hoppas verkligen vi kan få göra ett vul då med. Denna oron är hemsk :/ testerna visar fortfarande positivt iallafall.
Hur har det gått för Treansresa? Skulle inte hon på VUL igår också?
Fortfarande bruna flytningar till och från här, det är lite hela tiden men blir mer vid ansträngning. Pratade med chefen om det igår och sjukskrev mig veckan ut.. ska till barnmorskan på hälsosamtal på fredag så hoppas verkligen vi kan få göra ett vul då med. Denna oron är hemsk :/ testerna visar fortfarande positivt iallafall.