• Svar på tråden BF JULI 2017
  • GrönaDruvan

Då är man hemma från ultraljudet...lite smått chockad men väldigt glad....allt såg fint ut och det ser ut som vi väntar enäggstvillingar!!!

• Treansresa
    GrönaDruvan skrev 2016-11-29 12:16:16 följande:

Då är man hemma från ultraljudet...lite smått chockad men väldigt glad....allt såg fint ut och det ser ut som vi väntar enäggstvillingar!!!

Men gud grattis!!!
  • Wooden

Men wow! Grattis! Förstår verkligen att det är omtumlande! Men vad häftigt! :D
  • marretiin

Men wow vad häftigt grattis! Skrattande
  • Juuksela

Hej :)

Den 14:e fick jag reda på att jag väntar mitt 3:e barn , kom som en liten chock men den är så välkommen :)

Idag är jag vecka 6 ( 5+5 )

Har bf den 26 juli :)

• Lilltiger84

Men grattis!!! Hur känns det? Glad Kanske är därför du har mått så himla illa då..?
  • GrönaDruvan

Tack för grattis!
    Känns väldigt omtumlande. Hade ju planerat att ha ett barn till....men samtidigt är det ju få förunnat att få tvillingar och det är ju kul på ett sätt. Orolig för graviditet bara och att de ska komma aldeles för tidigt..
    Krävs ju lite annat planerade nu att gå från två till fyra barn...

• marretiin
    Juuksela skrev 2016-11-29 12:40:48 följande:

Hej :)

Den 14:e fick jag reda på att jag väntar mitt 3:e barn , kom som en liten chock men den är så välkommen :)

Idag är jag vecka 6 ( 5+5 )

Har bf den 26 juli :)

Hej

Jag är oxå i v. 5+5 men väntar mitt andra barn som nu är 11 år.
    Hur mår du? Mycket symtom?
    Jag har BF 27/7.
  • LillaJag06

Men va??? Gud så kul!!!! Vilken vecka är du i nu?
  • GrönaDruvan
    LillaJag06 skrev 2016-11-29 13:00:12 följande:
    Men va??? Gud så kul!!!! Vilken vecka är du i nu?
    Enligt ultraljudet 8+4, enligt mina beräkningar 8+2...så det stämde ju rätt bra
Svar på tråden BF JULI 2017