BIM 1-15 januari
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Kunde hålla mig ett helt dygn innan jag testade med det digitala. Behövde veta inför nyårsfesten vi hade här hemma. Det visade sig att det är något som växer där inne :)
Då kom nästa bekymmer, jag är inte heller någon som spottar i glaset... Kan inte heller ljuga utan att bli avslöjad. Jag låtsades dricka under kvällen, tog med glaset ut i köket och hällde ur. Skumpan vid tolvslaget hamnade på gräsmattan när alla andra var upptagna av fyrverkerier ;)
Håller tummarna för fler plus här i tråden!!
Stort grattis Lovisagemini! :) Vilket underbart besked!
Jag misstänker ev. positivt eftersom jag tror att jag fick en nidblödning igår. Så nu har jag dåligt samvete över den blöta festen på nyår ;) Men det borde ju inte ha gjort någon skada om ägget inte hade fäst då?
Hoppar in här jag med 22 år , 1:a barnet , 6:e försöket och BIM den 6:e testade med testlagrets sticka i dag på morgonen men det syntes inget , är ju rätt tidigt så hoppas att det var därför ! Hoppas på plus nu denna månad och en liten septemberbebis iår :)
Stort grattis Lovisagemini! :) Vilket underbart besked!
Jag misstänker ev. positivt eftersom jag tror att jag fick en nidblödning igår. Så nu har jag dåligt samvete över den blöta festen på nyår ;) Men det borde ju inte ha gjort någon skada om ägget inte hade fäst då?
Igår hade jag kramper i underlivet samt lite öm i ena äggstocken .
Idag fick jag mens 2 dagar för tidigt. Jag har väldigt regelbunden mens innan så vad tror ni är det tidigt missfall eller bara mensen ?
Jag hoppar in här jag med. Jag och min sambo är på vårt första försök efter att jag slutade med mina p-piller 9/12. Fick mens 13/10 och hade ÄL 21-22/12 vilket jag testade mig fram till. Har BIM 10/1.
Den 26/12 fick jag en mindre blödning och två dagar senare började den molande värken i tjejmagen. Har som sug/Mac katarr-liknande känsla och sticker extremt i bröstvårtorna emellanåt. Har dagligen molande värk, huvudvärk och känner en extrem trötthet. Idag mötte jag en tjejkompis som rökte och bara lukten av cigarettrök fick magen att vända sig ut och in, brukar aldrig reagera så annars. Men kan ju också vara en tillfällighet. Vågar inte riktigt hoppas på att det är ett litet pyre i magen som är orsaken till mitt mående, men visst önskar man! Väntan innan man får testa är olidlig!
Någon som känner igen symtomen? När har ni BIM? :)
Kramar
Jag testade i morse för tycker jag har mått som med dom andra två barnen efter äl. Äl+8 bara dock. Nån som ser?
Tycker mig ana ett svagt streck på sista bilden. Avvakta några dagar och kör ett digitalt :)
Ni som varit gravida tidigare, har ni drömt att ni fött och fått en liten skatt? Jag har haft två olika drömmar men om samma sak i två nätter nu..
är det bara för jag önskar så innerligt att det ska vara något eller kan det vara ett tecken på att en liten växer där inne? :)
Tog ett nytt vid lunch redan. :p blir ett i morgon bitti oxå. Detta är extremt oplanerat!