• mariama

BF september 2017

Hej! Är lite tidigt ute men tråden fylls nog på efter hand :) Här tänkte jag att alla med BF i september 2017 kan samlas och följas åt.

Jag har själv BF alldeles i slutet av augusti men räknar med att säkert bli flyttad vid RUL och dessutom kommer säkert bebisen efter BF också, så därför räknar jag med en septemberbebis helt klart. Har ett barn på snart två år som nu förhoppningsvis ska bli storebror :)

Hoppas vi blir fler här och så kanske vi kan ordna en hemlig Facebookgrupp också sedan! :) Så kom och sällskapa mig här nu!

• Svar på tråden BF september 2017
  • mariama
    Mediamamman skrev 2017-01-12 22:24:02 följande:

Jag vill va med ????

Skicka din mailadress i PM till mig :)
  • mariama

Nu sätter vi stopp i den facegrupp vi startat, för att inte bli alldeles för många! Ni som redan hunnit skriva att ni vill vara med får självklart det :)

• Rattafjong
    mariama skrev 2017-01-12 22:30:19 följande:

Nu sätter vi stopp i den facegrupp vi startat, för att inte bli alldeles för många! Ni som redan hunnit skriva att ni vill vara med får självklart det :)

Hej!
    Jag pm-ade dig om att vara med i gruppen på fejjan, men har inte hört nåt. Kommer det inbjudan via mail eller i Facebook eller var håller jag utkik? Kanske du kan prova igen?
  • eemeliee

Min första kommentar här på fb.

Plussade i måndags och beräknad den 5 september.

Detta är min första graviditet och jag tycker att det känns väldigt overkligt men är superglad och tycker att det ska bli jättespännande

Jag har en Sambo men saknar kompisar i närheten som är i samma sits. Så är det någon kring Umeå som har lust att ses så vore det jättekul!

• sandraellinor
    mariama skrev 2017-01-12 19:44:33 följande:

Kul att nya plussare hänger på :) Det är mer aktivitet i facebookgruppen måste jag säga, vill ni vara med kan ni skicka PM till mig! Vi kommer snart stänga för insläpp så hör av er så fort ni kan i så fall :)

Jag vill gärna vara med i en hemlig fb grupp om jsg är välkommen :)
  • sandraellinor

Hej alla, hoppar in här också. Jag plusade idag, dock har jag ingen aning om när jag har BF, min senaste mens var nämligen 29 juni 2015, då vart jag gravid med min snart 9 månader gamla son.

Den här graviditeten är inte planerad, men välkommen fastän jag inte känner så mycket glädje just nu.

Ska boka tid hos bm på måndag så jag kan få tid för vul.

Och grattis till alla andra här inne ?

• amanda1998

Jag och min sambo har med BF i september.
    Är i vecka 5.

Hoppas ni i denna tråd vill vara snälla och peppande och att vi kan stötta varandra.

Har i en tidigare tråd blivit påhoppad, kränk och förnedrad på grund av min ålder, är 18 år fyller 19 i februari.

• Stjärnfamilj
    amanda1998 skrev 2017-01-14 09:45:40 följande:

Jag och min sambo har med BF i september.

Är i vecka 5.

Hoppas ni i denna tråd vill vara snälla och peppande och att vi kan stötta varandra.

Har i en tidigare tråd blivit påhoppad, kränk och förnedrad på grund av min ålder, är 18 år fyller 19 i februari.

Jag var 19 när jag fick mitt första barn, idag är hon en minitonåring med världens charm!

Att vara mamma sitter för mig inte i åldern!

Jag tror du fixar det galant!
Svar på tråden BF september 2017