• mariama

BF september 2017

Hej! Är lite tidigt ute men tråden fylls nog på efter hand :) Här tänkte jag att alla med BF i september 2017 kan samlas och följas åt.

Jag har själv BF alldeles i slutet av augusti men räknar med att säkert bli flyttad vid RUL och dessutom kommer säkert bebisen efter BF också, så därför räknar jag med en septemberbebis helt klart. Har ett barn på snart två år som nu förhoppningsvis ska bli storebror :)

Hoppas vi blir fler här och så kanske vi kan ordna en hemlig Facebookgrupp också sedan! :) Så kom och sällskapa mig här nu!

• Svar på tråden BF september 2017
  • BeccaBus

Härligt att det är några kvar:) Jag gick in i v7 i tisdags och då slog illamåendet till.. som väntat! Men nu känner jag mig iaf gravid så det är ett +. Fick utskrivet lergigan comp då de hjälpte mkt förra graviditeten. Känns skönt att få dem redan nu.
    Hur mår ni?

• Huuumlan_

Jag har väldigt lite känningar. Brösten är ömma och lite illamående ibland men inte alla mycket. Är hård i magen och igår var jag mega svullen. Är rädd att det inte ska finnas något liv där inne men har inga blödningar iaf :) fick missfall för 5 veckor sedan så ligger lite spöken kvar i huvudet. Ska på ultraljud på måndag så hoppas verkligen att de är positivt. Går in in i vecka 7 imon :)

• Lincha77

Jag är kvar här inne :)
    Har fortfarande väldigt lite symptom, idag tyckte jag det tom var mycket mindre än någonsin. Brösten har varit ömma men nu är de knappt de längre...
    Inget illamående, trötthet, osv osv..ultraljud på tisdag och hoppas SÅÅÅ att det finns något där då.

• MammaG

Är också kvar här. Har också lite känningar och även rödbruna flytningar så är väldigt orolig för ett MF då jag fick MF för 3 månader sen. Har en tid bokad den 6:e feb, men funderar på att göra ett privat vul innan.

• Kåtisroinen

Jag kikar också in här lite då och då :)

Jag känner inte särskilt mycket. Är fruktansvärt svullen om magen, får lite lite molvärk om kvällarna och även väldigt lätt illamående, men det märks knappt. Men jag gick in i v 6 idag så det är fortfarande väldigt tidigt. :)

Sen sover jag lite taskigt med. Fryser som attan om kvällarna, o vaknar med svettningar på natten :P drömmer märkliga drömmar. Inatt var det om missfall :(

• Pixxi

Hej,

Hoppar gärna in här.

Plussade oväntat igår då denna graviditet inte var planerad. Vi har två barn sen innan och denna har BF 24/9.

Grattis till alla plus!

• Bonusmorsan

Hej på er, yttligare en som plussat här om dagen plussade väl halvsent.

Är för tillfället hemma fl med en liten kille på fem månader. Hade fortfarande lite problem med foglossning sedan förra graviditeten så detta kommer bli spännande.

Vi hade börjat prata om att börja försöka med en till i sommar men blev lite tidigare. ???? Om allt går vägen så kommer de skilja 1år och en månad mellan dom. ???? Fler som ev de blir tätt mellan bebisarna?

• MammaG
    Pixxi skrev 2017-01-20 13:17:14 följande:

Hej,

Hoppar gärna in här.

Plussade oväntat igår då denna graviditet inte var planerad. Vi har två barn sen innan och denna har BF 24/9.

Grattis till alla plus!

Grattis till plusset ????
  • MammaG
    MammaG skrev 2017-01-20 14:00:33 följande:
    Grattis till plusset ????
    Det ska stå en smiley där inte ???
Svar på tråden BF september 2017