• mariama

BF september 2017

Hej! Är lite tidigt ute men tråden fylls nog på efter hand :) Här tänkte jag att alla med BF i september 2017 kan samlas och följas åt.

Jag har själv BF alldeles i slutet av augusti men räknar med att säkert bli flyttad vid RUL och dessutom kommer säkert bebisen efter BF också, så därför räknar jag med en septemberbebis helt klart. Har ett barn på snart två år som nu förhoppningsvis ska bli storebror :)

Hoppas vi blir fler här och så kanske vi kan ordna en hemlig Facebookgrupp också sedan! :) Så kom och sällskapa mig här nu!

• Svar på tråden BF september 2017
  • mariama
    NIML skrev 2017-01-05 21:01:19 följande:

Vill också gärna med i Fb gruppen :)

PMa mig!
  • Cissymiss

Hej allihopa! Plussade igår med första barnet, stämmer mina beräkningar så är vi beräknade kring 5/9. Bor i Göteborg. ?

• johe01529

Hej

Plussade idag, inte direkt planerat. Bor med man och son som är 1,5 år. Själv är jag 25 och bor i Enköping men jobbar i Uppsala. Om man räknar enligt app så är det beräknat till 12/9.

För min del är maken superglad och enligt honom är det perfekt. För min del var ju planen att få nr 2 sommaren 2018.

Vill gärna va med i fb-grupp, har skickat pm

• Luttanlej
    Rattafjong skrev 2017-01-04 23:37:29 följande:

Luttanlej: Hur gick det ikväll, tog du digitalt?

• Mediamamman
    johe01529 skrev 2017-01-06 20:05:23 följande:

Hej

Plussade idag, inte direkt planerat. Bor med man och son som är 1,5 år. Själv är jag 25 och bor i Enköping men jobbar i Uppsala. Om man räknar enligt app så är det beräknat till 12/9.

För min del är maken superglad och enligt honom är det perfekt. För min del var ju planen att få nr 2 sommaren 2018.

Vill gärna va med i fb-grupp, har skickat pm

Jag är uppvuxen i Enköping men bor i Heby nu :) är mycket i Uppsala
  • Mediamamman

Alltså jag mår så ruttet. Känner mig bakis/lite för full hela dagarna, haha. Skit drygt. Försöker dricka mycket nu i hopp om att bli av med det.

• mariama

Vill ni gå med i vår hemliga facebookgrupp för alla med BF i september 2017, skicka PM med e-postadress till mig så skickar jag er en inbjudan :)

• Lssonskan

Hej!

Jag plussade idag och ska om man räknar efter mensen vara i 4+0! Jag är 32 år gammal och bor med min sambo i Linköping. Första barnet efter ett MF i början av november 2016. Vill gärna vara med i en fb-grupp om en sådan finns? Kul att få följas åt!

Svar på tråden BF september 2017