BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Ja det är just sjukt att jag har så bra kostvanor ...mkt grönsaker och frukt då jag har diabetes ...äter citroner som godis och fuskar med proteinpudding och grädde ;) ....ska jag prova en annan sort tror du? jag har gallsten å fick ett järn som var mild för magen
Ok, tack för bra info!
Tack för riktigt bra råd!
Åkt på värsta förkylningen, typ influensa, feber hostar snorar. Lillen i magen boxar efter varje hostning, blir väl trångt när man tar i :/ lagom kul när man är kissnödig med, tur man gjort sina knipövningar efter tidigare förlossningar ;) de andra graviditeterna hade jag immunförsvar av stål, nu åker jag på allt känns ju mindre kul!
Jag får också sammandragningar titt som tätt. Obehagligt, men ingen fara.
Med min första son fick jag väldigt mycket sammandragningar tidigt, men då visade det på uvi.... Så nu när jag fick väldigt mycket en dag så sprang jag ner till bm och lämnade urinprov ifall, men det visade inget.
Anledningen till mycket sammandragningar just då var nog all min oro efter operationen...letade ju fel på allt och blev nojjig och då kan man tydligen framkalla sammandragningar sa bm.
Hej! Mitt första inlägg här. Är 25 o väntar andra barnen med bf 18e juli. Finns det någon fb grupp? ????
Oj skulle vara en smiley :)
Hej! Mitt första inlägg här. Är 25 o väntar andra barnen med bf 18e juli. Finns det någon fb grupp? ????
Varit på rul idag och allt såg bra ut :) bf är samma datum som de satte förra ul (11 juli) och det är en till liten pojke som ligger i magen <3
Varit på rul idag och allt såg bra ut :) bf är samma datum som de satte förra ul (11 juli) och det är en till liten pojke som ligger i magen <3
Hur känns en sammandragning? Är det när livmodern blir liksom hård och trycks ihop typ?? Så har jag börjat känna senaste veckan. Väldigt sällan men har hänt nån gång att det känns som att jag helt plötsligt blir jättehård i livmodern...:)