• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Delilah2001

Grattis till era lyckade RUL!

Själv får jag vänta tills 27 februari. Är lite orolig faktiskt! Får se vad jag får för datum, senaste datumet var 20 juli.

Blir sambons första ultraljud, så extra spännande för honom! Jag misstänker att han kommer gråta en skvätt

• Joline84
    Vet hur det känns skrev 2017-02-16 18:23:22 följande:
    Skönt att allt såg bra ut. Grattis till pojken :D
    Tack så mycket! Ja, man blev ju lite smått förälskad när man såg honom på skärmen. Han rörde sig endel o kliade sig i huvudet, haha!
  • Joline84
    Delilah2001 skrev 2017-02-16 18:26:46 följande:

Själv får jag vänta tills 27 februari. Är lite orolig faktiskt! Får se vad jag får för datum, senaste datumet var 20 juli.

Blir sambons första ultraljud, så extra spännande för honom! Jag misstänker att han kommer gråta en skvätt

Så långtråkigt att vänta. Hoppas det hår bra. Kul för sambon. Alltid speciellt när man är där. Tyvärr var jag själv, då han inte ville behålla barnet.
    Lycka till när det är dags!
  • Delilah2001
    Joline84 skrev 2017-02-16 18:36:35 följande:

Så långtråkigt att vänta. Hoppas det hår bra. Kul för sambon. Alltid speciellt när man är där. Tyvärr var jag själv, då han inte ville behålla barnet.

Lycka till när det är dags!

Tack!

Vad trist med pappan, har själv varit i den sitsen med mitt ex. Eller, han ville behålla först, men ångrade sig allt eftersom magen växte.. Men som jag brukar säga, det är hans förlust, tänk vad han missar!
  • Desshank
    GrönaDruvan skrev 2017-02-16 09:49:04 följande:
    Finns iaf en Facebook grupp. Pm till mig så kan jag lägga till dig
    Kan du PM:a mig med? Är gärna med i en fb-grupp med! :)
  • narie24
    Vet hur det känns skrev 2017-02-16 17:49:56 följande:

Hahahaha låter som jag när jag gjorde ultraljudet i v15 har du någon känsla för vad du väntar? Jag är beräknad enl äl 22 juli enl tidigt UL (v6+) 31 juli sen flyttade dom mig igen i v 8+ till 27 juli vid kub fick jag 25 juli så ska bli spännande att se på rul vad som händer.Jaa jag med..Har två tjejer sen innan och hoppas på pojke men självklart viktigast att bebisen är frisk! Har du någon känsla för kön? Jag tror jag väntar tjej men hoppas på kille :D

Ja tålamod är inte min starka sida :). Jag har fått för mig att det är en flicka, men känns "naturligast" med en pojke. Kanske för att yngsta barnet är pojke? Har en av varje så egentligen kvittar det ju ;).
  • Leeandra
    Delilah2001 skrev 2017-02-16 18:26:46 följande:

Får förmodligen också RUL i samma vecka som du, enligt ÄL är BF 25 juli. Min killes första barn också, och han blev väldigt berörd över att se hjärtat slå i en halv minut på tidigt VUL så misstänker att det kommer bli en häftig upplevelse för honom.
  • Joline84
    Delilah2001 skrev 2017-02-16 18:43:55 följande:
    Tack!

Vad trist med pappan, har själv varit i den sitsen med mitt ex. Eller, han ville behålla först, men ångrade sig allt eftersom magen växte.. Men som jag brukar säga, det är hans förlust, tänk vad han missar!
    Okej, det kanske är värre så. Nu visste jag ju från början vad han ville, så mitt beslut är ju trots det. Sen vet jag att chansen finns att han hinner få andra känslor med tiden. Såklart är det deras förlust, när dem väljer bort det.
  • Sosozo
    Joline84 skrev 2017-02-16 18:33:29 följande:

Tack så mycket! Ja, man blev ju lite smått förälskad när man såg honom på skärmen. Han rörde sig endel o kliade sig i huvudet, haha!

alltså det är ju så häftigt! Och man ser verkligen att det är en liten bebis! Tycker att man får en annan relation till den lille där inne när man sett bebisen på UL!
  • K g
    sobrio88 skrev 2017-02-16 10:33:24 följande:

Varit på rul idag och allt såg bra ut :) bf är samma datum som de satte förra ul (11 juli) och det är en till liten pojke som ligger i magen <3

Vad roligt, grattis! Så mysigt att få se bebisen röra sig på skärmen. Jag längtar också till vårt rul om några veckor.

Idag kände jag för första gången tydligt att det är bebisen som rör sig. Tidigare har jag känt men varit tveksam till om det verkligen är bebisen. Känns skönt att få livstecken där inifrån så jag påminns om att jag inte är själv.

Var bor ni alla förresten? Någon mer Örebroare kanske?
Svar på tråden BF Juli 2017 ny