BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Grattis till era lyckade RUL!
Själv får jag vänta tills 27 februari. Är lite orolig faktiskt! Får se vad jag får för datum, senaste datumet var 20 juli.
Blir sambons första ultraljud, så extra spännande för honom! Jag misstänker att han kommer gråta en skvätt
Själv får jag vänta tills 27 februari. Är lite orolig faktiskt! Får se vad jag får för datum, senaste datumet var 20 juli.
Blir sambons första ultraljud, så extra spännande för honom! Jag misstänker att han kommer gråta en skvätt
Så långtråkigt att vänta. Hoppas det hår bra. Kul för sambon. Alltid speciellt när man är där. Tyvärr var jag själv, då han inte ville behålla barnet.
Lycka till när det är dags!
Hahahaha låter som jag när jag gjorde ultraljudet i v15 har du någon känsla för vad du väntar? Jag är beräknad enl äl 22 juli enl tidigt UL (v6+) 31 juli sen flyttade dom mig igen i v 8+ till 27 juli vid kub fick jag 25 juli så ska bli spännande att se på rul vad som händer.Jaa jag med..Har två tjejer sen innan och hoppas på pojke men självklart viktigast att bebisen är frisk! Har du någon känsla för kön? Jag tror jag väntar tjej men hoppas på kille :D
Tack så mycket! Ja, man blev ju lite smått förälskad när man såg honom på skärmen. Han rörde sig endel o kliade sig i huvudet, haha!
Varit på rul idag och allt såg bra ut :) bf är samma datum som de satte förra ul (11 juli) och det är en till liten pojke som ligger i magen <3