• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Lindseeey

27+5 idag, och idag fick vi se vår lilla höna igen på tillväxtultraljud. Längtan efter henne blir bara större och större !!

• Treansresa
    Lindseeey skrev 2017-05-05 18:28:13 följande:

27+5 idag, och idag fick vi se vår lilla höna igen på tillväxtultraljud. Längtan efter henne blir bara större och större !!

Vilken sötnos! Kul att kunna se dragen så bra:)
  • narie24

Bläää ikväll har jag känt mig så deppig. Har så ont i höfter, bäcken och i "gallområdet". Känner mig utmattad trots kort arbetsvecka.

Ska till läkaren på onsdag, får se vad hen säger. Vill inte bli helt sjukskriven, tycker om mitt jobb och vill följa min härliga klass till skolavslutningen. Men haltar runt på jobbet och hinner verkligen inte med ungarna ;).

Hemma fixar o donar jag trots att jag har ont och borde vila. Men det är så tråkigt att vara så begränsad. Känner mig så tråkig och gnällig :(.

Det kommer ju bara bli tuffare.

Sorry om jag gnäller. Ska ju vara glad öber att man kommit såhär långt och att allt ser bra ut. Men vissa dagar....

• LeyasMamma

Vilka härliga magar!

Va inne på mvc idag, är i v 30+5. Allt såg bra ut utom att järnet låg för lågt, hade 103 i värde så får bli järndroppar framöver. Sen hade inte vår lilla tjej vänt sig än, så hon ligger i säte. Hoppas det ändrar sig, om inte så gör dom ett vändningsförsök v37 och om inte det hjälper så får jag välja om jag vill bli snittad eller föda i säte. När vände sig era små?

• Treansresa
    LeyasMamma skrev 2017-05-05 20:45:08 följande:

Vilka härliga magar!

Va inne på mvc idag, är i v 30+5. Allt såg bra ut utom att järnet låg för lågt, hade 103 i värde så får bli järndroppar framöver. Sen hade inte vår lilla tjej vänt sig än, så hon ligger i säte. Hoppas det ändrar sig, om inte så gör dom ett vändningsförsök v37 och om inte det hjälper så får jag välja om jag vill bli snittad eller föda i säte. När vände sig era små?

Frågade den jag träffade idag och hon sa att det är vanligt att dom vänder sig hit och dit fram till 35. Mest om man fött barn innan
  • Lindseeey
    Treansresa skrev 2017-05-05 20:33:12 följande:

Vilken sötnos! Kul att kunna se dragen så bra:)

Tack :D ja än så länge har hon min potatisnäsa *.* haha
  • LeyasMamma
    acinnaleh skrev 2017-05-05 21:14:05 följande:

Min bm tyckte inte alls det var något konstigt att min ligger på snedden i 31+1, den har tydligen fortfarande mkt plats. Har haft märkliga rörelser flera gånger efter besöket igår dessutom. Här kollar de vid ca 35v om den lagt sig nedåt, iaf minst två bm på samma vc.

Va bra! Då kan jag känna mig lugn, min sa att dom egentligen inte känner efter det förens v32. Så hon ville inte lägga för Mycket vikt vid de nu :) men de är klart att man funderar lite på hur man skulle resonera :)
    Treansresa skrev 2017-05-05 21:22:59 följande:

Frågade den jag träffade idag och hon sa att det är vanligt att dom vänder sig hit och dit fram till 35. Mest om man fött barn innan

• Summerchild
    Lindseeey skrev 2017-05-05 18:28:13 följande:

Va? Får man se 3d ? Ber man om de?
  • Summerchild

Jag vart så sjukt arg på min karl idag så han fick dra till sin bror. Den jäkla bilen som kostar multum när en kompis till hans farsa byter bromsar+skivor och jag sagt att bromsbelägg skulle bytas runt om så blir jobbet bara bak å han säger att kanske behöver dom bytas även fram. Blir så jäkla gravid å trött på biljäveln så kunde lika gärna skickat in den å få det ordentligt gjort.

Jag avskyr att gnälla och vara häxan i dramat. Men bromsar är ju viktigast för trygghet oavsätt om vi ska ha barn lr inte. Killar verkar inte bry sig. :(

• Summerchild

Sen försöker man lägga in en tråd om bilen på pappa forum om dom kan berätta nåt bra men då funkar inte det. Familjeliv har nån störning som arbetas på. Grrrr

Helgen suger.....låt det bli måndag

Svar på tråden BF Juli 2017 ny