• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • basio
    Haiduchi skrev 2017-05-10 12:31:41 följande:

Gått längre och längre med varje barn. Se om du följer trenden denna gången med. ;)

Ja, det blir spännande! Fast tvåan kom enligt äl i v36+0 han med. Och han gjorde utbrytningsförsök redan i v32. Trean kom nog så pass sent eftersom jag i stort sett bara var sängliggande. Jag tycker det räcker till v36+0 ... efter det får han gärna komma!
  • Treansresa
    acinnaleh skrev 2017-05-10 17:17:27 följande:

Här hemma längtar sonen nu ganska mkt efter sitt småsyskon. Mysigt att han är så med och längtar.

32+0 idag och om kejsarsnittet blir senast då det lät som när det beslutades om så är det mindre än sju veckor kvar till vi får träffa vem det nu är där inne :)

Fotar ju i starten på varje ny ojämn vecka så här kommer bilder också. Den växer nu magen.

Vilken fin mage! Här bryr sig inte barnen så mycket. Det är lite synd men ena halvan är van med att få syskon och andra halvan är lite rädd för vad som komma skall tror jag.
  • Treansresa
    acinnaleh skrev 2017-05-10 17:32:10 följande:

Tack! Våran har längtat länge efter syskon så det spelar nog in här.

Då förstår jag verkligen:) måste kännas länge för honom nu:) har han varit med och pysslat till bebisen?:)
  • Treansresa
    acinnaleh skrev 2017-05-10 17:47:27 följande:

Vi är lite långsamma med det där med att förbereda men han ska få vara med och stoppa kläder i byrån mm när maken flyttat på den till rätt ställe :)

Okej:) det kommer han nog tycka om:)
  • Summerchild

Jag har blitt jätte fet .... v29 :)
  • Summerchild

Säger till när Mina 175cm når 100kg ...det är nära nu lol

• Haiduchi
    acinnaleh skrev 2017-05-10 17:32:10 följande:

Tack! Våran har längtat länge efter syskon så det spelar nog in här.

Vår dotter längtar massor med. Har pratat, önskat sig ett syskon i flera år så hon är verkligen taggad :)

Det är verkligen härligt att höra hennes tankar, funderingar om praktiska saker mm och vad hon ser fram emot när lillasyster kommer.

Ska shoppa lite kläder till bb väskan tillsammans med henne och förbereda skötbord mm med henne också.

Ser nästan mer fram emot att se dom tillsammans än att få ha en liten bebis till. Men bara nästan ;)
  • narie24

Var hos läkaren idag och hon sjukskrev mig 50 procent tills terminen slutar, därefter 100. Sjukskriven för foglossning, buksmärtor mm. Hon skrev en hel novell så hoppas f-kassan godkänner. Blir knepigt att få ihop timmarna på jobbet.....

Känns lite misslyckat att jag inte orkar lite till, men måste lyssna på kroppen.

• Haiduchi
    narie24 skrev 2017-05-10 18:58:39 följande:

Var hos läkaren idag och hon sjukskrev mig 50 procent tills terminen slutar, därefter 100. Sjukskriven för foglossning, buksmärtor mm. Hon skrev en hel novell så hoppas f-kassan godkänner. Blir knepigt att få ihop timmarna på jobbet.....

Känns lite misslyckat att jag inte orkar lite till, men måste lyssna på kroppen.

Tror inte det ska vara problem med FK. Varit sjukskriven sen v 14 utan problem.

Bra ändå att du får chans till vila, återhämtning, se det inte som misslyckande. Ingen tackar en för att jobba för hårt så du sliter ut dig totalt.

Fin mage :)
Svar på tråden BF Juli 2017 ny