BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Gått längre och längre med varje barn. Se om du följer trenden denna gången med. ;)
Här hemma längtar sonen nu ganska mkt efter sitt småsyskon. Mysigt att han är så med och längtar.
32+0 idag och om kejsarsnittet blir senast då det lät som när det beslutades om så är det mindre än sju veckor kvar till vi får träffa vem det nu är där inne :)
Fotar ju i starten på varje ny ojämn vecka så här kommer bilder också. Den växer nu magen.
Tack! Våran har längtat länge efter syskon så det spelar nog in här.
Vi är lite långsamma med det där med att förbereda men han ska få vara med och stoppa kläder i byrån mm när maken flyttat på den till rätt ställe :)
Säger till när Mina 175cm når 100kg ...det är nära nu lol
Tack! Våran har längtat länge efter syskon så det spelar nog in här.
Var hos läkaren idag och hon sjukskrev mig 50 procent tills terminen slutar, därefter 100. Sjukskriven för foglossning, buksmärtor mm. Hon skrev en hel novell så hoppas f-kassan godkänner. Blir knepigt att få ihop timmarna på jobbet.....
Känns lite misslyckat att jag inte orkar lite till, men måste lyssna på kroppen.
Var hos läkaren idag och hon sjukskrev mig 50 procent tills terminen slutar, därefter 100. Sjukskriven för foglossning, buksmärtor mm. Hon skrev en hel novell så hoppas f-kassan godkänner. Blir knepigt att få ihop timmarna på jobbet.....
Känns lite misslyckat att jag inte orkar lite till, men måste lyssna på kroppen.