• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Lindseeey
    Summerchild skrev 2017-05-05 22:22:27 följande:

Va? Får man se 3d ? Ber man om de?

Bm jag va hos visade i 3d utan att jag bad om det :)
  • Treansresa
    Lindseeey skrev 2017-05-05 21:48:55 följande:

Tack :D ja än så länge har hon min potatisnäsa *.* haha

Åhh vad jag längtar nu efter bebisen haha. Vill också se bild igen:)
  • FrökenMp
    Lindseeey skrev 2017-05-05 18:28:13 följande:

27+5 idag, och idag fick vi se vår lilla höna igen på tillväxtultraljud. Längtan efter henne blir bara större och större !!

Åhhh wow så coolt!!! Vi gjorde också ultraljud i 3D. Så himla häftigt att man kan se dragen redan:)
  • FrökenMp

Idag blev jag överraskad med en babyshower! Hade aldrig anat att jag skulle få en! Sa till och med till sambon imorse att jag ville planera en egen för jag trodde inte att jag skulle få nån. Blev så himla glad att jag började gråta :D

• Treansresa
    FrökenMp skrev 2017-05-06 18:08:55 följande:

Idag blev jag överraskad med en babyshower! Hade aldrig anat att jag skulle få en! Sa till och med till sambon imorse att jag ville planera en egen för jag trodde inte att jag skulle få nån. Blev så himla glad att jag började gråta :D

Vad roligt! Vilken häftig grej endå:)
  • Haiduchi
    FrökenMp skrev 2017-05-06 18:08:55 följande:

Åh vad kul! Visst är det kul :)

Hade en med dottern och tror/trodde inte att jag skulle få någon för detta barnet.

Men så i veckan när jag var hos en kompis så säger hon "Btw så kommer jag inte på din babyshower för jag gillar inte sånt, firar efter barnet kommit istället."""

Jaha, tack för det liksom. Hela överraskning förstörd. Sa att det hade jag inte velat veta eller hört. Tycker så synd om mina kompisar som planerar för mig och så förstör hon så. Blev riktigt ledsen och besviken. Inte sagt något till mina vänner för vill inte de ska veta hur hon har förstört....

Men har ändå svårt att se exakt när det ska kunna ske, för jag är uppbokad på massor känns det som så tror ändå jag kommer bli överraskad.

Vad hittade ni på?
  • Lindseeey
    FrökenMp skrev 2017-05-06 18:06:05 följande:

Åhhh wow så coolt!!! Vi gjorde också ultraljud i 3D. Så himla häftigt att man kan se dragen redan:)

Helt fantastiskt är det !! :D
  • Malimari
    LeyasMamma skrev 2017-05-05 20:45:08 följande:

Vilka härliga magar!

Va inne på mvc idag, är i v 30+5. Allt såg bra ut utom att järnet låg för lågt, hade 103 i värde så får bli järndroppar framöver. Sen hade inte vår lilla tjej vänt sig än, så hon ligger i säte. Hoppas det ändrar sig, om inte så gör dom ett vändningsförsök v37 och om inte det hjälper så får jag välja om jag vill bli snittad eller föda i säte. När vände sig era små?

Min första låg neråt från vecka 32, min andra låg i säte fram till v 38 då han vände sig självmant precis innan vi skulle göra ett vändningsförsök :-P Hade fått nål i handen och doktorn var på väg in för ett ultraljud när hela magen vände sig haha. Så lite nervöst hur det blir nu med nummer tre :-P
  • Summerchild
    Malimari skrev 2017-05-06 23:08:06 följande:

Min första låg neråt från vecka 32, min andra låg i säte fram till v 38 då han vände sig självmant precis innan vi skulle göra ett vändningsförsök :-P Hade fått nål i handen och doktorn var på väg in för ett ultraljud när hela magen vände sig haha. Så lite nervöst hur det blir nu med nummer tre :-P

Ja fy än 4e har oxå bra med plats.. 3e vände oxå sig långt på slutet och navelsträngen virad. Deg tycker jag är läskigare i tanken på förlossningen. Tänk om han stryps. Det andra tror jag ordnar sig. :)
Svar på tråden BF Juli 2017 ny