BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Va? Får man se 3d ? Ber man om de?
Tack :D ja än så länge har hon min potatisnäsa *.* haha
27+5 idag, och idag fick vi se vår lilla höna igen på tillväxtultraljud. Längtan efter henne blir bara större och större !!
Idag blev jag överraskad med en babyshower! Hade aldrig anat att jag skulle få en! Sa till och med till sambon imorse att jag ville planera en egen för jag trodde inte att jag skulle få nån. Blev så himla glad att jag började gråta :D
Hänger på.
Idag blev jag överraskad med en babyshower! Hade aldrig anat att jag skulle få en! Sa till och med till sambon imorse att jag ville planera en egen för jag trodde inte att jag skulle få nån. Blev så himla glad att jag började gråta :D
Åhhh wow så coolt!!! Vi gjorde också ultraljud i 3D. Så himla häftigt att man kan se dragen redan:)
Vilka härliga magar!
Va inne på mvc idag, är i v 30+5. Allt såg bra ut utom att järnet låg för lågt, hade 103 i värde så får bli järndroppar framöver. Sen hade inte vår lilla tjej vänt sig än, så hon ligger i säte. Hoppas det ändrar sig, om inte så gör dom ett vändningsförsök v37 och om inte det hjälper så får jag välja om jag vill bli snittad eller föda i säte. När vände sig era små?
Min första låg neråt från vecka 32, min andra låg i säte fram till v 38 då han vände sig självmant precis innan vi skulle göra ett vändningsförsök :-P Hade fått nål i handen och doktorn var på väg in för ett ultraljud när hela magen vände sig haha. Så lite nervöst hur det blir nu med nummer tre :-P