BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Känner likadant. Mår också illa emellanåt, svårt att äta mkt, vankar fram haha. Får se hur det känns om några veckor :).
Var bor ni, låter precis som här på Gotland . Jag går och klipper gräset i bikini och alls barnen har badat i havet. Kan inte sova med täcke längre för det är så varmt .
Åh vad trött jag varit idag. Vilat o sovit mest hela dagen. Jättekonstigt.
Var på firmafest igår, men vi bowlade (jag kollade på) och åt på restaurang där jag satt ner hela tiden. Var hemma vid 23, så kan ju knappast inte vara därför.
Matlusten är åt pipsvängen och sammandragningarna gör rejält ont emellanåt. Blir lite nojjig att det är på gång.. det går ju inte. Ska ju ha barnkalas på fredag!! Haha...
Nä, ska lägga mig strax och så kanske jag är piggare imon.
Magbild från igår vecka 34+1
Urs, ja illamåendet är ju hatdelen av en (i övrigt riskfri) graviditet för min del. Tröstar mig med att jag tog mig igenom de första tre månaderna som är värsta iaf, haha! Fy, minns hur jag stog i duschen och tvättade håret och spydde samtidigt för att en var så känslig för dofter.
Har din aptit, alltså vad du är sugen på förändrats? Om jag fick välja skulle jag bara leva på mackor och frukt..
Åh vad trött jag varit idag. Vilat o sovit mest hela dagen. Jättekonstigt.
Var på firmafest igår, men vi bowlade (jag kollade på) och åt på restaurang där jag satt ner hela tiden. Var hemma vid 23, så kan ju knappast inte vara därför.
Matlusten är åt pipsvängen och sammandragningarna gör rejält ont emellanåt. Blir lite nojjig att det är på gång.. det går ju inte. Ska ju ha barnkalas på fredag!! Haha...
Nä, ska lägga mig strax och så kanske jag är piggare imon.
Magbild från igår vecka 34+1
Tror vi är lite klena, jag var likadan i söndags efter att ha lämnat en bröllopsmiddag typ 21.15, men det var bättre igen redan dagen efter. Och är fortfarande pigg. Jag har nu En vecka där jag ska jobba på jobbet eller jobba på ett idrottsevenemang hela tiden. Längtar till nästa söndag kväll, då hoppas jag få börja ta det lite lugnare inför bebis. Att du är trött just idag kan väl ha med värmen att göra också? Känns iaf som att jag tål den sämre än vanligt i år.
Imorrn ska vi på inskrivning, hoppas verkligen på att få snittdatumet då så jag kan söka ledigt för rätt dagar... har sökt semester from midsommar och juli men ingen fl än, känns lite sent :)
Jag har dessvärre blivit mer sugen på onyttigheter ;). Kunnat hålla mig borta ganska bra men nu är jag sugen på kexchoklad, chips och apelsinjuice. Skulle kunna dricka hur mkt som helst. Juice var jag sugen på även med andra, bm varnade för att det kunze bidra till större barn och ut kom en på 4,5. Så försöker hålla mig till ngt glas då och då.
Ja usch, illamående första tre månaderna var brutala. Men nu är jag sliten på ett annat sätt. Idag satt jag och grät i sängen för jag kände mig så ynklig. Men efter middagen kändes det bättre. Behöver äta oftare igen för att hålla orken på en jämn nivå.