BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Åh vad trött jag varit idag. Vilat o sovit mest hela dagen. Jättekonstigt.
Var på firmafest igår, men vi bowlade (jag kollade på) och åt på restaurang där jag satt ner hela tiden. Var hemma vid 23, så kan ju knappast inte vara därför.
Matlusten är åt pipsvängen och sammandragningarna gör rejält ont emellanåt. Blir lite nojjig att det är på gång.. det går ju inte. Ska ju ha barnkalas på fredag!! Haha...
Nä, ska lägga mig strax och så kanske jag är piggare imon.
Magbild från igår vecka 34+1
Ah ja men juice är ju fasligt gott! Speciellt när det är varmt. Testat inlagda gurkor? En favvo jag har, perfekt när man är sugen på salt. De som är hela, knapriga. Love it!
Jobbigt att känna sig ynklig. Jobbar du fortfarande heltid, eller hur var det?
Ja risken finns ju men vi fortsätter hoppas att hon stannar inne ett tag till 31 fulla veckor idag ! :)
Jaa spännande, berättar mer senast ikväll ;)
Hej hej och tack tjejer. Måste bara uttrycka frustration. Inkallad på en inskrivning för 40 min sen, tycker den var helt meningslös. Har både hunnit gå därifrån och tagit mig tillbaka till jobbet med bil sen dess. Tydligen gäller inte 26-27 utan det kommer planeras in någon gång 28-29 eller 3-4. Blir tydligen uppringd av någon angående möte med narkosläkare någon annan dag.
Besöket gav ingenting, det enda som hände var lyssna på lungor och hjärta samt mätning av blodtryck plus en fråga om jag rökte. Sur!
Hej hej och tack tjejer. Måste bara uttrycka frustration. Inkallad på en inskrivning för 40 min sen, tycker den var helt meningslös. Har både hunnit gå därifrån och tagit mig tillbaka till jobbet med bil sen dess. Tydligen gäller inte 26-27 utan det kommer planeras in någon gång 28-29 eller 3-4. Blir tydligen uppringd av någon angående möte med narkosläkare någon annan dag.
Besöket gav ingenting, det enda som hände var lyssna på lungor och hjärta samt mätning av blodtryck plus en fråga om jag rökte. Sur!
Svarar er båda. Ja känns ju helt toppen att ha fått boka om andra saker (röra om i exjobbspresentationsschemat) utan mening.
BF är 4 juli så jag är verkligen inte nöjd med besöket.
Fick inte veta heller vilken dag de ringer upp men lät typ som att det är en sekreterare som gör det. Kommer absolut uttrycka missnöje på förlossningsplaneringen med bm på onsdag.
Svarar er båda. Ja känns ju helt toppen att ha fått boka om andra saker (röra om i exjobbspresentationsschemat) utan mening.
BF är 4 juli så jag är verkligen inte nöjd med besöket.
Hej på er alla ! :) Jag hoppas att jag får vara i erat forum . Jag har bf i juli 2017 den 16 juli :) väntar mitt första barn.