BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Vilken överraskning! Och att sambon också städade extra haha. Tänk att man inte kopplar ibland vad som händer :) vad gulligt av dom att inte glömma blivande storasyster. Är lätt att bara bebisen får fokus .
Här blir det ingen babshower. Men då har jag inte gått ut offentligt med graviditet en denna gång. Folk man känner som ser en på stan blir chockade då dom inget anat .
Roligt att kunna överraska på det sättet med :) någon speciell anledning till att ni valt att hålla det lite "hemligt"? :) ja de va kul att hon inte glömdes bort, hon är ju så stor så viktigt att hon känner att hon är delaktig i detta med ett nytt syskon. Hon har sagt några gånger att hon är orolig för att vi ska glömma bort henne när bebisen kommer, tycker det är skönt att hon vågar vara så öppen med sina känslor.
Hur gammal är dottern? Riktigt bra att våga säga vad hon tycker och tänker! Blir ju enklare för alla att göra åtgärder om det kommer fram också:)
Vi visste att det inte skulle bli jättepoppis i släkten av vissa anledningar tex alla barn vi har, avstånd, sambon ålder och ådana saker. Sedan blev det så automatiskt då vi varken har facebook eller instagram och det var lixom inget smart sätt att gå ut till bekanta med . Vi berättade dock för barnen i v 17-18 och det är inte så att vi gömmer oss:) dom som ser märker ju och tror ryktena börjar gå nu:) hans närmsta släkt vet iallafall om det nu ,kanske på tiden i v 33haha. Tycker det är lite häftigt att inte alla vet. Vi bor i en så liten by så skvaller älskar alla
Hon fyller snart 7 :) en riktigt talför och trygg tjej.
Ja lite häftigt är det att det inte spridit sig mer då, vet hur det är att bo i små hålor ;) tråkigt att inte släkten visar en positiv inställning till ert kommande lilla pyre. Det betyder ju mycket för en.
En härlig ålder! Vi har två här hemma:) jo det är ju allt och vi vet vad vi gör:) har faktiskt inte kommit nå negativt när dom märkt det som tur är! Iallafall vad gubben säger:)
Skönt det! Är tillräckligt tungt både fysiskt och psykiskt att bara vara gravid. Då orkar man inte med släkten med som ett bekymmer :) härligt att dom tog de bra sen. Då kan jag tänka mig att dom ser fram emot småsyskon?:)
Vad härligt att den mår bra:) var det häftigt att se den så pass stor?:)
Oj, är det en stor bebis? Uppskattad vikt på min lille i måndags vecka 33+3 var 2169 gram. Den låg ca. -4% "under normalt"... har för mig beräknad vikt skulle vara 2240 ungefär.
Men det är ju såklart olika det där, det handlar ju om så lite vikt egentligen.
Det var underbart men nu är dom så stora så man var tvungen fråga vilken kroppsdel e det :)) har du tul i dessa veckor?