• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Lindseeey
    Treansresa skrev 2017-05-27 20:01:21 följande:

Håller tummarna att det fortsätter så! Hur jobbigt det är så är de bra att du är på rätt plats om det skulle börja om igen<3 och att dom kan sätta droppet en gång till. Skönt med framsteg även om det är små framsteg<3

Tack så mycket! Jo det känns tryggt att vara här samtidigt som det är tungt. Tack än en gång!
  • Lindseeey
    KaffeOchHybris skrev 2017-05-27 20:07:15 följande:

Oj jobbigt :/ Hoppas på det bästa för er. 

Tack så mycket !
  • Leeandra
    Sosozo skrev 2017-05-27 18:13:16 följande:

Ni som har bebbar som vänt sig med huvudet nedåt, märker ni någon skillnad i rörelsemönstret?

Min sprattlar på som vanligt. Håller dig lugn när jag jobbar förutom att h*n gärna sätter ut en fot i sidan, ganska aktiv så fort jag tar det lugnt. Men min har legat med huvudet nedåt sen v 28, ingen annan av mina barn har varit så tidig med det.
  • Leeandra
    Lindseeey skrev 2017-05-27 19:59:39 följande:

Ja just nu känner man sig inte så tuff längre,. Ja i morgon har dom ju lyckats hålla henne inne en vecka extra så vi hoppas på ytterligare minst en vecka :/

Hoppas att lillan tar det lugnt ett tag till, även om det är jobbigt att vars stilla och bara vänta. Många kramar,
  • Bimbim79
    Ja just nu känner man sig inte så tuff längre,. Ja i morgon har dom ju lyckats hålla henne inne en vecka extra så vi hoppas på ytterligare minst en vecka :/
    Håller tummarna, varje timme är ju en bra timme! Aldrig kul att få strikt sängläge men man gör ju allt för sin lilla! Lycka till! Skickar lite styrka!
  • Lindseeey
    Any80 skrev 2017-05-27 20:41:55 följande:

Skickar Massa styrke kramar <3

Tack så hjärtligt !
  • Lindseeey
    Bimbim79 skrev 2017-05-27 22:20:29 följande:

Håller tummarna, varje timme är ju en bra timme! Aldrig kul att få strikt sängläge men man gör ju allt för sin lilla! Lycka till! Skickar lite styrka!

Jo precis man får ju försöka se det så, är ju så van att ha full rulle från morgon till kväll, till att ja, känna sig som en grönsak.. men som sagt man gör ju allt för det viktigaste man har ! Tack så mycket! <3
  • Sosozo
    Treansresa skrev 2017-05-27 18:32:31 följande:

Min rör sig mycket mindre sedan den vände sig. Är inte heller sparkar på samma sätt utan mer att jag känner hur den rör sig bara. Lite tråkigt då min rörde sig och sparkade 24/7 förut.

Samma här! Från att det verkligen var full rulle tidigare så är det lugnare nu. Hon har ett par aktiva perioder kanske per dygn. Och sparkar annorlunda med fötterna uppåt. Men det är inte samma action. Känns lite märkligt.
    narie24 skrev 2017-05-27 19:38:06 följande:

Nja, rörelserna har varit mer "böljande" sista veckorna, och så har det ilat en hel del. Gissade att hon hade vänt sig och det stämde. Var hos bm i veckan och då låg hon tillrätta.

Men de kan väl vända tillbaka? Tycker att hon sparkar mkt åt sidorna. Hon byter i alla fall sida emellanåt.

Jo, de kan nog vånda tillbaka. Men det är inte så vanligt tror jag? Tycker också att det ilar och böljar mer.
    Leeandra skrev 2017-05-27 22:17:45 följande:

Min sprattlar på som vanligt. Håller dig lugn när jag jobbar förutom att h*n gärna sätter ut en fot i sidan, ganska aktiv så fort jag tar det lugnt. Men min har legat med huvudet nedåt sen v 28, ingen annan av mina barn har varit så tidig med det.

Ok! Vilken vecks är du i nu?
  • Sosozo

Oj hjälp, vilken grej! Hoppas det går bra och att du känner dig ok!
Svar på tråden BF Juli 2017 ny