• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • sobrio88
    Noccis skrev 2017-06-19 03:13:34 följande:

Jag tror inte det är ichas men eftersom jag inte får röntga så är det svårt att veta. Den har legat lite illa till sedan jag ramlade genom taket på killens landställe för 2 år sedan och när kroppen började förändras iom graviditet så klämdes den ordentligt. Men är hyfsat säker på att det går tillbaka när kroppen går tillbaka

Va skönt att veta när du ska få! Jag får lite panik ibland för att jag inte har en aning om hur det blir från nu och framåt. Men bara att gilla läget.

Åhh va kul att dina små ska få syskon! Kommer fortfarande ihåg hur glad jag var när jag va liten över att få en lillasyster

Jag hade också antagligen en nerv i kläm när jag väntade förra barnet. Det var samma symtom som foglossning men läkaren trodde inte det var det eftersom jag inte var öm på framfogarna så hon trodde det var en nerv. Det kom iaf hur hastigt som helst i v 12 från att vara hur fysiskt aktiv som helst till att inte kunna gå mer än 10 min på en hel dag (sjukskriven från v12 till förlossning).

Det släppte direkt efter förlossningen så jag kunde till och med bära min son ner till neo själv :) jag kommer ihåg att hon som visade vägen försökte sätta mig i en rullstol men jag var så lycklig att jag kunde gå utan att ha ont så jag vägrade, haha :)
  • Joline84
    Noccis skrev 2017-06-19 03:13:34 följande:
    Jag tror inte det är ichas men eftersom jag inte får röntga så är det svårt att veta. Den har legat lite illa till sedan jag ramlade genom taket på killens landställe för 2 år sedan och när kroppen började förändras iom graviditet så klämdes den ordentligt. Men är hyfsat säker på att det går tillbaka när kroppen går tillbaka

Va skönt att veta när du ska få! Jag får lite panik ibland för att jag inte har en aning om hur det blir från nu och framåt. Men bara att gilla läget.
    Åhh va kul att dina små ska få syskon! Kommer fortfarande ihåg hur glad jag var när jag va liten över att få en lillasyster
    Jaha, det hände för två år sedan. Förstår att det kan förvärras av tyngden av graviditeten nu då.
    Ja dem är förväntansfulla nu. Tycker det är häftigt när han trycker sina små fötter utåt i magen.
  • Noccis
    sobrio88 skrev 2017-06-19 06:40:40 följande:

Jag hade också antagligen en nerv i kläm när jag väntade förra barnet. Det var samma symtom som foglossning men läkaren trodde inte det var det eftersom jag inte var öm på framfogarna så hon trodde det var en nerv. Det kom iaf hur hastigt som helst i v 12 från att vara hur fysiskt aktiv som helst till att inte kunna gå mer än 10 min på en hel dag (sjukskriven från v12 till förlossning).

Det släppte direkt efter förlossningen så jag kunde till och med bära min son ner till neo själv :) jag kommer ihåg att hon som visade vägen försökte sätta mig i en rullstol men jag var så lycklig att jag kunde gå utan att ha ont så jag vägrade, haha :)

Det kan jag verkligen förstå! När man inte kunnat röra sig på så länge blir det rena himmelriket att kunna gå själv ????

Va skönt att det försvann så snabbt! Hoppas det blir samma här.
  • Sladdis17

Vad härligt att hitta en tråd där det händer nåt! Glad Har följt en annan tråd med bf i juli, men där skrivs inget. Här skrivs det ju hur mycket som helst.

Bf 17 juli så 28 dagar kvar idag. Går in i vecka 37 imorgon. Börjar kännas som att han kan komma ut nu. Foglossningar, vätska i benen, svårt att sova och det nyaste - karpaltunnelsyndrom i högerarmen. Men bebisen verkar må bra iaf och det ju huvudsaken Glad

• Summerchild
    GrönaDruvan skrev 2017-06-18 21:29:21 följande:

Tack alla!

Sömn vet jag inte hur mycket det blir...men hoppas på några timmar iaf. Tur jag slumrat mycket på dagen idag!

Hoppas att allt gick bra för er! Tänker på er nu på morgon kvisten och med lite sura uppstötningar :) får stå ut ett tag till jag :D
  • Treansresa
    Sladdis17 skrev 2017-06-19 08:54:30 följande:

Vad härligt att hitta en tråd där det händer nåt!  Har följt en annan tråd med bf i juli, men där skrivs inget. Här skrivs det ju hur mycket som helst.

Bf 17 juli så 28 dagar kvar idag. Går in i vecka 37 imorgon. Börjar kännas som att han kan komma ut nu. Foglossningar, vätska i benen, svårt att sova och det nyaste - karpaltunnelsyndrom i högerarmen. Men bebisen verkar må bra iaf och det ju huvudsaken

Välkommen hit:) ja du här skrivs det så mycket så man knappt hänger med:)
  • Vårivfresa
    Sladdis17 skrev 2017-06-19 08:54:30 följande:

Vad härligt att hitta en tråd där det händer nåt! Glad Har följt en annan tråd med bf i juli, men där skrivs inget. Här skrivs det ju hur mycket som helst.

Bf 17 juli så 28 dagar kvar idag. Går in i vecka 37 imorgon. Börjar kännas som att han kan komma ut nu. Foglossningar, vätska i benen, svårt att sova och det nyaste - karpaltunnelsyndrom i högerarmen. Men bebisen verkar må bra iaf och det ju huvudsaken Glad

Va kul med någon som har samma bf som mig! :)

Min lilla fröken där inne höll mig vaken inatt, under 2h rörde hon sig konstant och jag tappade räkningen på hur många ggr jag car tvungen att gå upp på toaletten..
  • GrönaDruvan

Hej alla!
    Gör en liten uppdatering!
    Fick en ballong insatt kl.10 och är nu ute och går på en liten promenad.
    Kan inte förstå att det är på gång...
    Skönt väder ute iaf, så gott att man kan vara ute någon timma.
    Får se om det kommer någon uppdatering innan bebis är ute!
    Ha en fin dag alla!

• LeyasMamma
    GrönaDruvan skrev 2017-06-19 10:45:39 följande:

Hej alla!

Ha en fin dag alla!

Tänk! Nu händer det! SÅ häftigt! Blir kul att höra om allt sen när det är klart :)
  • Sosozo
    GrönaDruvan skrev 2017-06-19 10:45:39 följande:

Hej alla!

Ha en fin dag alla!

Åh vad spännande, lycka till nu!
Svar på tråden BF Juli 2017 ny