BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Jag tror inte det är ichas men eftersom jag inte får röntga så är det svårt att veta. Den har legat lite illa till sedan jag ramlade genom taket på killens landställe för 2 år sedan och när kroppen började förändras iom graviditet så klämdes den ordentligt. Men är hyfsat säker på att det går tillbaka när kroppen går tillbaka
Va skönt att veta när du ska få! Jag får lite panik ibland för att jag inte har en aning om hur det blir från nu och framåt. Men bara att gilla läget.
Åhh va kul att dina små ska få syskon! Kommer fortfarande ihåg hur glad jag var när jag va liten över att få en lillasyster
Jag hade också antagligen en nerv i kläm när jag väntade förra barnet. Det var samma symtom som foglossning men läkaren trodde inte det var det eftersom jag inte var öm på framfogarna så hon trodde det var en nerv. Det kom iaf hur hastigt som helst i v 12 från att vara hur fysiskt aktiv som helst till att inte kunna gå mer än 10 min på en hel dag (sjukskriven från v12 till förlossning).
Det släppte direkt efter förlossningen så jag kunde till och med bära min son ner till neo själv :) jag kommer ihåg att hon som visade vägen försökte sätta mig i en rullstol men jag var så lycklig att jag kunde gå utan att ha ont så jag vägrade, haha :)
Vad härligt att hitta en tråd där det händer nåt! Har följt en annan tråd med bf i juli, men där skrivs inget. Här skrivs det ju hur mycket som helst.
Bf 17 juli så 28 dagar kvar idag. Går in i vecka 37 imorgon. Börjar kännas som att han kan komma ut nu. Foglossningar, vätska i benen, svårt att sova och det nyaste - karpaltunnelsyndrom i högerarmen. Men bebisen verkar må bra iaf och det ju huvudsaken
Tack alla!
Sömn vet jag inte hur mycket det blir...men hoppas på några timmar iaf. Tur jag slumrat mycket på dagen idag!
Vad härligt att hitta en tråd där det händer nåt! Har följt en annan tråd med bf i juli, men där skrivs inget. Här skrivs det ju hur mycket som helst.
Bf 17 juli så 28 dagar kvar idag. Går in i vecka 37 imorgon. Börjar kännas som att han kan komma ut nu. Foglossningar, vätska i benen, svårt att sova och det nyaste - karpaltunnelsyndrom i högerarmen. Men bebisen verkar må bra iaf och det ju huvudsaken
Hej alla!
Gör en liten uppdatering!
Fick en ballong insatt kl.10 och är nu ute och går på en liten promenad.
Kan inte förstå att det är på gång...
Skönt väder ute iaf, så gott att man kan vara ute någon timma.
Får se om det kommer någon uppdatering innan bebis är ute!
Ha en fin dag alla!
Hej alla!
Ha en fin dag alla!
Hej alla!
Ha en fin dag alla!