• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Bimbim79

Sammandragningar rejäla har jag på kvällen förnatten, trycker nedåt rejält även när jag ligger ner å vilar. När jag går känns det som jag har en melon mellan benen. Ilar och trycker, nån nerv som kommer i kläm ibland med så det strålar ner i ljumskarna. Mensvärk som ilar eller ja svårt att förklara, får fokusera när det kommer å stå still. Har sovit sådär i några nätter, inatt somnade jag när magen lugnat sig vid 03. Sov till 10. Uppe åt kissade slängde igång lite tvätt och diskmaskinen. Somnade igen vid 14 och vaknade nu? Känns som kroppen laddar. Midsommar firar vi hemma med svärmor o svärfar maken och tonåringen som bara kommer valsa runt med kompisar. Äter hemma drar ett varv mm. De små är hos pappan detta året så kan verkligen ta det lugnt. V 36 nu, känns lite tidigt att det skulle dra igång, men när jag försöker göra nåt så känns det ungefär som kvällen innan vattnet gick med andra barnet. Så vi får se, nån vecka 1,5 till vill jag helst han stannar i magen så jag slipper ligga kvar på BB alltför länge.
    Nu är ju allt typ iordning för ankomst iaf.

• Vet hur det känns

[quote=77778927][quote-nick]acinnaleh skrev 2017-06-22 15:45:23 följande:[/quote-nick]Hej hej, en 49cm lång tjej på 31xx gram föddes 11.15 idag. Nu ligger vi och myser :)[/qu

En liten flicka.. så roligt!! Grattis!! Hoppas du mår bra. Kramsr

• Any80
    acinnaleh skrev 2017-06-22 18:25:47 följande:

Tack så mycket :) jag ska berätta lite mer imorgon när jag är mindre trött. Här är hon!

Så söt hon är <3
  • Treansresa

Tack så mycket :) jag ska berätta lite mer imorgon när jag är mindre trött. Här är hon!

Vilken sötnos!
  • Delilah2001

Vad fin hon är! En riktig liten sötnos!
  • Noccis
    acinnaleh skrev 2017-06-22 15:45:23 följande:

Hej hej, en 49cm lång tjej på 31xx gram föddes 11.15 idag. Nu ligger vi och myser :)

Va roligt! Stort grattis till er
  • Noccis
    Delilah2001 skrev 2017-06-22 17:23:38 följande:

Lite äckligt kanske, men är det någon mer som har vita, mjölkaktiga flytningar? Började få det igår, har inte haft det tidigare.

Är så andfådd, gick uppför trappan här hemma förut samtidigt som jag pratade i telefon. När jag kommit upp var jag så andfådd av trapp promenaden att jag knappt kunde prata, haha

Har också fått kraftiga flytningar från och till. Sist undrade jag om det var slemproppen men tror inte det. Man ska tydligen se skillnad.

Jag har varit andfådd i flera månader :-P
  • Wooden
    Delilah2001 skrev 2017-06-22 17:23:38 följande:

Lite äckligt kanske, men är det någon mer som har vita, mjölkaktiga flytningar? Började få det igår, har inte haft det tidigare.

Är så andfådd, gick uppför trappan här hemma förut samtidigt som jag pratade i telefon. När jag kommit upp var jag så andfådd av trapp promenaden att jag knappt kunde prata, haha

Jag har haft rätt rikliga flytningar (och lite urinläckage) typ hela graviditeten. Hade det förra graviditeten med, men inte mellan. Får köra med trosskydd. Och försöka knipa ordentligt efter den här förlossningen antar jag.

Andfådd är bara förnamnet här med, haha.
  • Wooden

Stort grattis! Hon ser fantastiskt fin ut!
  • Preet90
    acinnaleh skrev 2017-06-22 15:45:23 följande:

Hej hej, en 49cm lång tjej på 31xx gram föddes 11.15 idag. Nu ligger vi och myser :)

åh grattis! I vilken vecka kom hon? :)
Svar på tråden BF Juli 2017 ny