BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Sammandragningar rejäla har jag på kvällen förnatten, trycker nedåt rejält även när jag ligger ner å vilar. När jag går känns det som jag har en melon mellan benen. Ilar och trycker, nån nerv som kommer i kläm ibland med så det strålar ner i ljumskarna. Mensvärk som ilar eller ja svårt att förklara, får fokusera när det kommer å stå still. Har sovit sådär i några nätter, inatt somnade jag när magen lugnat sig vid 03. Sov till 10. Uppe åt kissade slängde igång lite tvätt och diskmaskinen. Somnade igen vid 14 och vaknade nu? Känns som kroppen laddar. Midsommar firar vi hemma med svärmor o svärfar maken och tonåringen som bara kommer valsa runt med kompisar. Äter hemma drar ett varv mm. De små är hos pappan detta året så kan verkligen ta det lugnt. V 36 nu, känns lite tidigt att det skulle dra igång, men när jag försöker göra nåt så känns det ungefär som kvällen innan vattnet gick med andra barnet. Så vi får se, nån vecka 1,5 till vill jag helst han stannar i magen så jag slipper ligga kvar på BB alltför länge.
Nu är ju allt typ iordning för ankomst iaf.
[quote=77778927][quote-nick]acinnaleh skrev 2017-06-22 15:45:23 följande:[/quote-nick]Hej hej, en 49cm lång tjej på 31xx gram föddes 11.15 idag. Nu ligger vi och myser :)[/qu
En liten flicka.. så roligt!! Grattis!! Hoppas du mår bra. Kramsr
Tack så mycket :) jag ska berätta lite mer imorgon när jag är mindre trött. Här är hon!
Tack så mycket :) jag ska berätta lite mer imorgon när jag är mindre trött. Här är hon!
Hej hej, en 49cm lång tjej på 31xx gram föddes 11.15 idag. Nu ligger vi och myser :)
Lite äckligt kanske, men är det någon mer som har vita, mjölkaktiga flytningar? Började få det igår, har inte haft det tidigare.
Är så andfådd, gick uppför trappan här hemma förut samtidigt som jag pratade i telefon. När jag kommit upp var jag så andfådd av trapp promenaden att jag knappt kunde prata, haha
Lite äckligt kanske, men är det någon mer som har vita, mjölkaktiga flytningar? Började få det igår, har inte haft det tidigare.
Är så andfådd, gick uppför trappan här hemma förut samtidigt som jag pratade i telefon. När jag kommit upp var jag så andfådd av trapp promenaden att jag knappt kunde prata, haha
Hej hej, en 49cm lång tjej på 31xx gram föddes 11.15 idag. Nu ligger vi och myser :)