BF Juli 2017 ny
Hur gör ni alla, går ni ut med graviditet på Facebook?
Med de andra två la jag ut en bild när vi varit på rul, men denna gången tänker jag inte skriva någonting förräns bebisarna är ute!
Hur gör ni alla, går ni ut med graviditet på Facebook?
Med de andra två la jag ut en bild när vi varit på rul, men denna gången tänker jag inte skriva någonting förräns bebisarna är ute!
Hello! En fråga till er som haft uvi under graviditeten, eller kan något om det. Jag har fått för mig att jag har det. Har haft ont i nedre delen av magen plus mycket sammandragningar i ett par dagar nu + svid/ obehag vid urinröret. Gick till vårdcentralen idag. Läkaren sa att "på Stickan" var det något minimalt utslag men inte värt att skriva ut antibiotika för. Men att de skulle skicka en odling som jah får svar på nästa vecka. Vad innebär detta? Är det inte farligt att gå omkring med uvi i flera dagar, om så skulle vara fallet?
Nu har jag vart iväg på det som skulle vara ett kub-test men som jag hade en liten aning om så var det helt felräknat ;) jag och bm hade räknat på ca 28e juli men blev flyttad till 11 juli, bara 2.5 vecka fel haha :D så det gick inte göra kub, men allt såg bra ut iaf och den lilla token där inne kunde inte ligga still ;) så nu gick jag från 12+4 tror jag till 15+0 så nu tog jag ett stort hopp in i 2a trimestern :)
(uppdaterar listan när jag har datorn igång)
Ni får kolla så att ni är med på listan, kan ha missat någon lista när jag letade :)
Men 2,5 veckor bakåt hur skedde det? Då måste du haft mens när du blev gravid eller vad hände ? Var det som för mig med nummer 3.... gjorde jag test i v 6 men trodde som vanligt att jag nyligen blitt gravid pga ägglossning kunde vara jättesen och fick en överaskning sen att jag var flera veckor fram. Det var kul.
Men 2,5 veckor bakåt hur skedde det? Då måste du haft mens när du blev gravid eller vad hände ? Var det som för mig med nummer 3.... gjorde jag test i v 6 men trodde som vanligt att jag nyligen blitt gravid pga ägglossning kunde vara jättesen och fick en överaskning sen att jag var flera veckor fram. Det var kul.
Jag mår också riktigt bra, 16+2 idag.
Men har ju min foglossning som jag är sjukskriven för och inne på andra omgången uvi..... får jag det en gång till så blir jag nog satt på penicillin kur tills jag fött. Vill inte det. Men annars mår jag bra! :) känner barnet med nästan varje dag. Kul :)
Är det vi som är med i tråden.? isåfall var inte jag med BF 9 juli