BF Juli 2017 ny
Hej. Bf 28juli. Vecka 16 nu.hsr börjat få foglossning runt höfterna och vid svans kotan typ. Någon mer som redan börjat få foglossning , bäckenuppluckring?
Hej. Bf 28juli. Vecka 16 nu.hsr börjat få foglossning runt höfterna och vid svans kotan typ. Någon mer som redan börjat få foglossning , bäckenuppluckring?
Oj vecka 12 lät inte kul alls. Jo ja jobbar fullt i hemtjänsten så jag grämer mig lite. Än så länge kan jag gå iaf så de får gå. Allt tar bara lite längre tid än innan så de blir lite stressigt:) vad har du mer för jobb?
Ni som har syskon när föddes era små och hur startade det?
Min dotter kom med spontan vattenavgång i 37+4 och sonen med igångsättning i 37+0. Är så nyfiken hur denna kommer starta
Oj det lät mindre roligt:( vet dom varför inte igångsättningen funkade? Började bebisen må bra igen när den kommit ut?:
Varit på rul idag och allt såg bra ut :) bf är samma datum som de satte förra ul (11 juli) och det är en till liten pojke som ligger i magen <3
Åå grattis!
Gud så vi längtar till rul den 28/2!
Vilken vecka är du i? För en som inte orkar räkna till 11/7
Grattis till en liten pojk!
Grattis till pojken!!! Skönt att allt såg bra ut :)
Vad roligt, grattis! Så mysigt att få se bebisen röra sig på skärmen. Jag längtar också till vårt rul om några veckor.
Idag kände jag för första gången tydligt att det är bebisen som rör sig. Tidigare har jag känt men varit tveksam till om det verkligen är bebisen. Känns skönt att få livstecken där inifrån så jag påminns om att jag inte är själv.
Var bor ni alla förresten? Någon mer Örebroare kanske?