BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Jag börjar också känna så faktiskt, har också bf 26/7. :-P Vill bara ha ut den lelle nu <3 Lär säkert få gå över till en bit in i augusti :-P Ajajaj
Härligt att alla är full gång å föda nu :)
Någon som har tips på en bärsele? Vi har en sjal men vill ha en sele också. Tycker det är en djungel!
24/7 men han får ju gärna stanna iaf 6 dygn till så räknas han som fullgången iaf! Rörelsemönstret har ändrats rejält sen igår. Buffar å så men igår och i förrgår kändes det som ett helt dagis hade brottningsmatch i magen? Känner ju hur han vänder å vrider, nåt litet knä, men väldigt lugn. Kan ju va så enkelt att han sover, och han svarar när jag väcker till magen. Men känns ändå lite olustigt! Hjärtljuden ligger på sina 140 slag, stetoskopet åkte såklart fram nojjig som man är. Men funderar ändå, de tar ju bara ctg kurva om man åker in, då syns det ju inte om navelsträngen snurrat sig eller nåt?
Någon som har tips på en bärsele? Vi har en sjal men vill ha en sele också. Tycker det är en djungel!
Ja senast 2 augusti här....men det diskuteras om tidigare pga vikten på dom andra var över 4500.... jag vill inte ha ut bebben nu. Har inte tid. Det är semester. Jag vill rå om min son och ha kul. Men visst är det svårt att hindra om han vill ut. :) mina ben svullnar av alla promenader. Det är väl det jobbigaste just nu.
Svårt att låta bli att gå o vänta även fast det är ett tag kvar. Har bf 14/7 och gick över 4-5 dgr med de andra så borde väl bli lika nu? Trots det kan ja inte låta bli att känna efter. Mkt mer tryck nedåt med den här ungen. Lite nojig att bebben vänt sig till vågrätt läge. Hon har legat med huvudet ruckbarti flertalet veckor men härom dagen bökades det runt massor och nu rycker jag att jag känner två stora knölar (huvudet o rumpan?). Men samtidigt fortsätter det ju skära till långt ner i underlivet, och det måste väl va huvudet?