• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Delilah2001
    Treansresa skrev 2017-07-02 09:54:53 följande:

Nu är det klart att det blir en igångsättning idag. Antingen hinntagning eller tabletter. Jag tror dock inte på hinnorna då jag i fredags inte var öppen för det. Senast tisdag vid lunch ska bebis vara ute, annars snittar dom:)

Nu vart jag nervls

Spännande! Stort lycka till!
  • Bimbim79
    narie24 skrev 2017-07-02 10:59:48 följande:

Ngn som känner igen sig i det här? Senaste veckan efter jag ätit frukost har jag blivit helt sänkt. Skakig, matt, tyngandes och lätt illamående. Mina tarmar har varit ur form hela magen. Mår allmänt dåligt.

Brukar bli bättre när jag tvingar mig igång för dagen, ätit lunch osv.

Japp, behöver typ sova frukost ;)
    Samma symtom som första trimesten, trött, illamående, matt, svimningskänslor, kallsvettas mm. Känns som jag inte riktigt får luft! Bm sa de va rätt vanligt! Magen gått från förstoppad till tvärtom, många toalettbesök. Behöver kissa varje gång jag byter ställning.
  • LeyasMamma

Nu är det klart att det blir en igångsättning idag. Antingen hinntagning eller tabletter. Jag tror dock inte på hinnorna då jag i fredags inte var öppen för det. Senast tisdag vid lunch ska bebis vara ute, annars snittar dom:)

Nu vart jag nervls

Spännande! Lycka till nu! Kan ju inte säga annat än att man är liiite avundsjuk ;) blir mysigt att ha bebis i famnen sen!
  • Sladdis17
    narie24 skrev 2017-07-02 10:59:48 följande:

Ngn som känner igen sig i det här? Senaste veckan efter jag ätit frukost har jag blivit helt sänkt. Skakig, matt, tyngandes och lätt illamående. Mina tarmar har varit ur form hela magen. Mår allmänt dåligt.

Brukar bli bättre när jag tvingar mig igång för dagen, ätit lunch osv.

Samma här! Jag har också funderat om det är vanligt. Illamående, matt och skakig. Blir dålig i magen efter nästan varje måltid. Fast halsbrännan däremot är nästan borta så jag gläds åt det i alla fall :)
  • Lady K
    yessi skrev 2017-07-01 21:43:43 följande:

Tack för omtanken <3

Vi har fått så mycket stöd från både familj och vänner, men även från personer man knappt haft kontakt med. Går även i samtal för att bearbeta sorgen. Livet känns mörkt, men emellanåt så ser man en liten ljusglimt och ger en framtidshopp.

Kram

Fy så fruktansvärt att läsa om det som hänt er! Verkligen en riktig mardröm. Lider med er och skickar styrkekramar i massor! Ta hand om varandra! Kram
  • Lady K

Nu vart jag nervls

Åh vad spännande! Stort lycka till!
  • Any80

Nu vart jag nervls

Idag? Oh så spännande :) hoppas allt går bra och fort! Lycka till <3
  • Treansresa
    Any80 skrev 2017-07-02 13:31:24 följande:

Idag? Oh så spännande :) hoppas allt går bra och fort! Lycka till <3

Jepp idag:) allt är igång. Börjar fundera på vad jag gett mig in i;) sammandragningarna ökar fint i styrka. Tror bebis kommer vara ute tidigt imorgon bitti
  • Any80
    Treansresa skrev 2017-07-02 13:36:48 följande:

Jepp idag:) allt är igång. Börjar fundera på vad jag gett mig in i;) sammandragningarna ökar fint i styrka. Tror bebis kommer vara ute tidigt imorgon bitti

Troligtvis har jag igångsättning nästa vecka, du får berätta sen hur har det gått. Tror att du har bebis redan ikväll försök vila och slappna av nu <3
  • Treansresa
    Any80 skrev 2017-07-02 13:44:30 följande:

Troligtvis har jag igångsättning nästa vecka, du får berätta sen hur har det gått. Tror att du har bebis redan ikväll försök vila och slappna av nu <3

Det ska jag göra:) nu är det dags för ctg igen och omgång 3.
Svar på tråden BF Juli 2017 ny