BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Nu är det klart att det blir en igångsättning idag. Antingen hinntagning eller tabletter. Jag tror dock inte på hinnorna då jag i fredags inte var öppen för det. Senast tisdag vid lunch ska bebis vara ute, annars snittar dom:)
Nu vart jag nervls
Ngn som känner igen sig i det här? Senaste veckan efter jag ätit frukost har jag blivit helt sänkt. Skakig, matt, tyngandes och lätt illamående. Mina tarmar har varit ur form hela magen. Mår allmänt dåligt.
Brukar bli bättre när jag tvingar mig igång för dagen, ätit lunch osv.
Nu är det klart att det blir en igångsättning idag. Antingen hinntagning eller tabletter. Jag tror dock inte på hinnorna då jag i fredags inte var öppen för det. Senast tisdag vid lunch ska bebis vara ute, annars snittar dom:)
Nu vart jag nervls
Ngn som känner igen sig i det här? Senaste veckan efter jag ätit frukost har jag blivit helt sänkt. Skakig, matt, tyngandes och lätt illamående. Mina tarmar har varit ur form hela magen. Mår allmänt dåligt.
Brukar bli bättre när jag tvingar mig igång för dagen, ätit lunch osv.
Tack för omtanken <3
Vi har fått så mycket stöd från både familj och vänner, men även från personer man knappt haft kontakt med. Går även i samtal för att bearbeta sorgen. Livet känns mörkt, men emellanåt så ser man en liten ljusglimt och ger en framtidshopp.
Kram
Nu vart jag nervls
Nu vart jag nervls
Idag? Oh så spännande :) hoppas allt går bra och fort! Lycka till <3
Jepp idag:) allt är igång. Börjar fundera på vad jag gett mig in i;) sammandragningarna ökar fint i styrka. Tror bebis kommer vara ute tidigt imorgon bitti
Troligtvis har jag igångsättning nästa vecka, du får berätta sen hur har det gått. Tror att du har bebis redan ikväll försök vila och slappna av nu <3