BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Japp, behöver typ sova frukost ;)
Samma symtom som första trimesten, trött, illamående, matt, svimningskänslor, kallsvettas mm. Känns som jag inte riktigt får luft! Bm sa de va rätt vanligt! Magen gått från förstoppad till tvärtom, många toalettbesök. Behöver kissa varje gång jag byter ställning.
Precis så känner jag! Skönt att höra att man inte är ensam ;). Funderade på om det var blodsockret som bråkade med mig.
Vad spännande treansresa :)
Snart har ni er bebis hos er!
Bf+1 här minsann.....
Det ska jag göra:) nu är det dags för ctg igen och omgång 3.
Rätt mkt förvärkar här oxå... vet inte om han kickar igång dom men legat lugnt i soffan men känns som att det kommer 4i timmen ...märkligt :) ....har vågat känt efter för nån dag sen. Försiktigt och tappen är mjuk som gelé ...kort men stängd så snälla stanna kvar några veckor till. Det är nu man börjar oroa sig :(
Rätt mkt förvärkar här oxå... vet inte om han kickar igång dom men legat lugnt i soffan men känns som att det kommer 4i timmen ...märkligt :) ....har vågat känt efter för nån dag sen. Försiktigt och tappen är mjuk som gelé ...kort men stängd så snälla stanna kvar några veckor till. Det är nu man börjar oroa sig :(
En fråga till er gravida.. min bebis har hela tiden nu i slutet legat med rygg/rumpa år vänster sida och sparkat mest åt höger håll.. men nu så har bebis roterat och sparkar bara på vänster sida.. känner inte sparkarna lika tydligt som förut.
Han är fixerad så inte borde han kunna snurra såhär? Är lite orolig för bebisar ska ligga helst åt vänster och sparka åt höger när förlossningen startar så bebisen roterar rätt.. annars kan barnet komma i fel bjudning och orsaka sugklocla, snitt och bristningar..
Tror ni bebisen kan snurra tillbaka rätt igen? Bör jag kontakta bm?