BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Jag är också kvar. Har dock tid för igångsättning på onsdag, förhoppningsvis blir det av ... får igångsättning pga mina stora problem med foglossning och hoppas innerligt att den ger med sig hyfsat snabbt efter förlossningen. Hade ju varit trevligt att kunna ta en promenad med vagnen när han väl kommit ut ...
Jaa precis!! Ut med er nu.. känns skönt att boka upp mig på saker nu så kanske tiden går lite fortare.. så jävla drtygt att bara ligga hemma och vänta.. händer det inatt?? Så vaknar man och är besviken..
Nu har vi fått komma hem. :) lilla familjen återförenad. Skönt att kunna slappna av. Nytt för pojken oxå. Tittar sig så mkt omkring.
Min man var lite rolig idag när han hämtade oss på avdelningen. Kom upp med bilstol men oxå hela isofix basen.. då hade man nåt att skratta åt :D
Vad skönt att få komma hem, . Ha, ha, vad roligt det måste ha sett ut!
Här ligger jag och klockar värkar. Tycker det är skitsvårt att veta hur man ska tolka frekvens osv. Hoppas det inte är falskt alarm iaf. Men vet inte när det behövs ringas barnvakt. Väcker ju inte gärna nån mitt i natten i onödan. Men hellre det än att inte hinna till sjukhuset givetvis. Aja, får se hur det hela utvecklar sig. Bf är på onsdag.
Här ligger jag och klockar värkar. Tycker det är skitsvårt att veta hur man ska tolka frekvens osv. Hoppas det inte är falskt alarm iaf. Men vet inte när det behövs ringas barnvakt. Väcker ju inte gärna nån mitt i natten i onödan. Men hellre det än att inte hinna till sjukhuset givetvis. Aja, får se hur det hela utvecklar sig. Bf är på onsdag.
Åååå så roligt!!!!! Kommer dom i ett mönster.. gör ont.. så skulle jag absolut ringa och be anhöriga komma. Du måste ju hinna in också.
Ett tips.. är det på riktigt så slutar inte värkarna komma om du badar varmt.. utan det fortsätter bara.
Stort lycka till nu!!!!!
Har varit dålig på att läsa i den här tråden nu sen min lilla knatte kom men grattis till alla nya bebisar och lycka till ni som fortfarande väntar på era små mirakel <3