BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Jo om det går helt vet jag att jag märker det, gjorde det med sonen, ett ljudligt plask jämte sängen :) idiot som man är kniper man reflexmässigt även då ;) sen pytsade det ut lite varje gång jag eller han rörde sig. 32 timmar senare låg han äntligen på min mage!
Bara att hålla tummarna nu då för att det drar igång, inga hinnor de kan ta när jag kommer in dock ;) suck, denna väntan.
Hej alla!
Imorgon blir vi igångsatta med ballongmetoden.. Är det någon som har erfarenhet av den? :)
Jo om det går helt vet jag att jag märker det, gjorde det med sonen, ett ljudligt plask jämte sängen :) idiot som man är kniper man reflexmässigt även då ;) sen pytsade det ut lite varje gång jag eller han rörde sig. 32 timmar senare låg han äntligen på min mage!
Bara att hålla tummarna nu då för att det drar igång, inga hinnor de kan ta när jag kommer in dock ;) suck, denna väntan.
Tack för all pepp! Har riktigt onda värkar men tyvärr inte tillräckligt täta/starka/långa. Dock öppen ca 3cm. Vi fick åka iväg en stund, gå runt lite och äta nåt (har fem mil att åka så bm ville inte skicka hem oss direkt). Nu ska vi tillbaka på ny bedömning. Dock hoppas jag typ på att vi kan få åka hem och få nåt att sova hyfsat på. Känner mig helt slut, mest pga att jag inte sovit inatt. Såklart har värkarna också tagit på mig, men känner mig mest sömnig.
Andra barnet kom tydligen inte som en raket för just mig. Men det kan ju såklart ta världens fart när som helst.
Nu är det nog nåt på g här! Vaknade vid 05 av värkar som kändes betydligt mer än de jag känt hittills. Klockat och de är ca 1 min långa, känns som rejält kraftig mensvärk som stegras och avtar. 4-5 min emellan och förändras inte om jag står eller sitter. Dessutom rann de blod nerför benet när jag klev ur sängen.
Nu är det nog nåt på g här! Vaknade vid 05 av värkar som kändes betydligt mer än de jag känt hittills. Klockat och de är ca 1 min långa, känns som rejält kraftig mensvärk som stegras och avtar. 4-5 min emellan och förändras inte om jag står eller sitter. Dessutom rann de blod nerför benet när jag klev ur sängen.