Bim 16-20 januari
Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.
Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)
Välkomna tjejer :)
Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.
Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)
Välkomna tjejer :)
Har bim på torsdag eller fredag, ser ni det jag ser eller inbillar jag mig bara?
Jag ser! Såg du mitt test? Ditt ser ju likadant ut. Fick gravid 1-2 idag på cb digital! Lycka till håller tummarna!
Har bim den här veckan (men vet inte exakt när), mest troligt onsdag-fredag. Har precis som tidigare månader haft molvärk som kommit och gått varje dag sen äl. Men igår och hittills idag har den varit som bortblåst. Det har aldrig hänt tidigare, men jag vet inte om jag vågar hoppas att det är ett tecken på graviditet. Har gått och väntat på ömma bröst och mer flytningar som jag fick vid min första graviditet, men det är klart det inte behöver vara samma symptom nu. Kommer testa tidigast lördag om mensen inte dykt upp. Magkänslan säger dock att jag inte är gravid. Vad säger er magkänsla er?
Har bim den här veckan (men vet inte exakt när), mest troligt onsdag-fredag. Har precis som tidigare månader haft molvärk som kommit och gått varje dag sen äl. Men igår och hittills idag har den varit som bortblåst. Det har aldrig hänt tidigare, men jag vet inte om jag vågar hoppas att det är ett tecken på graviditet. Har gått och väntat på ömma bröst och mer flytningar som jag fick vid min första graviditet, men det är klart det inte behöver vara samma symptom nu. Kommer testa tidigast lördag om mensen inte dykt upp. Magkänslan säger dock att jag inte är gravid. Vad säger er magkänsla er?
Detta är mina från imorses. BIM-3/4 någon som ser ett svagt streck som jag gör?
Ingen mens ännu.. däremot molvärk flera dagar och väldigt stark värk, likaså idag. Går bara och väntar på mensen nu och precis som alla tidigare månader är alla toabesök nervösa tills man sett om där är blod eller inte. Inga positiva test än heller. Är kissigare än vanligt men det kan lika gärna ha med mensen att göra.
Återstår att se om denna veckan slutat i glädje eller tårar!
Detta är mina från imorses. BIM-3/4 någon som ser ett svagt streck som jag gör?