BF 1-15 Juli
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Har precis sett Gudrun schymans förlossningsvideo och är helt förstörd. Jag har alltid varit lite rädd för att föda barn men nu... nu ångrar jag nästan att jag är gravid! Fy jag är så himla rädd för smärta!! Har precis legat och gråtit på sambons bröst för är så himla rädd....:( måste kanske prata med min bm om detta...
14+1
Idag fyller mannen år, hade tagit ledigt och önskade en dag med att gå i affärer. Mycket för att avverka beslut kring köket. Så en heldag i bil, på Jula, 2 Timmar på Ikea.
Ja nu får jag ta smällen. Kändes helt okej, gick långsamt dock, men var förvånad över hur bra det kändes. Hade kryckor med och kollat in rullstolar på Ikea :)
Men nu ligger jag k soffan och det gör ont!!! Försöker känna efter barnet och hoppas man kan få nån sömn inatt....
Har precis sett Gudrun schymans förlossningsvideo och är helt förstörd. Jag har alltid varit lite rädd för att föda barn men nu... nu ångrar jag nästan att jag är gravid! Fy jag är så himla rädd för smärta!! Har precis legat och gråtit på sambons bröst för är så himla rädd....:( måste kanske prata med min bm om detta...
Jo, den är väldigt fin! Grät en skvätt pga det också... haha, väldigt känslig nu.
men bara att se hela huvudet tryckas ut inifrån precis innan det kommer ut... herregud vad hemskt!
Jag är väldigt rädd för smärtan. Skulle helst vilja bli sövd eller nåt...
Tack snälla för erat stöd!
Även skönt att höra att det inte bara är jag som är rädd för förlossningen..:)
Jag ska prata med min bm om detta nästa gång vi ses. Jag har funderat på att skriva förlossningsbrev faktiskt. Tänkte kanske skriva ner att jag är extremt rädd för smärtan och att jag tar vad som helst bara jag inte känner nåt... haha.
Jag ska prata med min bm om detta nästa gång vi ses. Jag har funderat på att skriva förlossningsbrev faktiskt. Tänkte kanske skriva ner att jag är extremt rädd för smärtan och att jag tar vad som helst bara jag inte känner nåt... haha.