• Gameofthrones123

BF 1-15 Juli

Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)

• Svar på tråden BF 1-15 Juli
  • skiz
    För er som bor i Stockholm så finns det en hemlig fb grupp för oss som har bf i juli 2017 :) Skicka ett mejl till mig med din email som är kopplad till din fb så lägger jag till dig :)

Eftersom fb gruppen är hemlig så kan ingen av dina vänner (eller någon annan) se gruppen, vad som skrivs i den eller se medlemmar. Är bara de som är medlemmar i gruppen som kan se den! :) 
  • FrökenMp

1/7 - Sosozo, Stockholm. Tredje barnet.

2/7 - Haiduchi, Skåne. Andra barnet.

3/7 - Madelia, Västmanland, andra barnet

4/7 - acinnaleh, Örebro. Andra barnet

7/7 Gröna Druvan, Halland. tredje/fjärde barnet

7/7 FrökenMp, Hälsingland. Första barnet

9/7 - ciwny, Stockholm. Första barnet

13/7 Gameofthrones tredje barnet

14/7 Beebii 3e barnet

14/7 waattos, Luleå, första barnet

15/7 - Treansresa, Gällivare. Sjätte barnet, första gemensamma.

• ciwny

Är det någon av er som har koll på de olika könsbestämningsteorier som finns? Vore kul att spekulera lite, nyfiken som man är. Försökte läsa på lite i något forum här men blev tyvärr inte så mycket klokare.

• Haiduchi
    ciwny skrev 2017-01-04 10:55:08 följande:

Är det någon av er som har koll på de olika könsbestämningsteorier som finns? Vore kul att spekulera lite, nyfiken som man är. Försökte läsa på lite i något forum här men blev tyvärr inte så mycket klokare.

Hm, jag känner till den där om pulsen på barnet. Snabba hjärtljud , flicka, lugna hjärtljud, pojke. Kommer inte ihåg var gränsen låg, 130-140. Min dotter låg högt hela tiden. Över 150. Och den gången jag har hört detta barnet så var slagen på 155-160. Så tror flicka nu med. Ska bli spännande och se om det stämmer sen
  • ciwny
    Haiduchi skrev 2017-01-04 11:03:15 följande:
    Hm, jag känner till den där om pulsen på barnet. Snabba hjärtljud , flicka, lugna hjärtljud, pojke. Kommer inte ihåg var gränsen låg, 130-140. Min dotter låg högt hela tiden. Över 150. Och den gången jag har hört detta barnet så var slagen på 155-160. Så tror flicka nu med. Ska bli spännande och se om det stämmer sen
    Ja, det har jag hört om. 50% chans har man ju alltid att gissa rätt i alla fall. :)
    Finns väl teorier om huvudform och något annat också vad jag förstått.
  • GrönaDruvan

Ingen bra dag idag...mår skit dåligt. Kan det inte ta slut snart. Är ju i vecka 14..ska det fortsätta hela tiden tro?

• Newbie84
    GrönaDruvan skrev 2017-01-04 11:58:24 följande:

Ingen bra dag idag...mår skit dåligt. Kan det inte ta slut snart. Är ju i vecka 14..ska det fortsätta hela tiden tro?

Stackare :( hoppas det vänder, till mig sa läkaren att jag skulle räkna med skiten fram till förlossning och att allt annat är en bonus. Men om du inte har HG så brukat det för många lätta i v16-20 om det inte gjort det innan. Håller tummarna för dig!
  • missfoxy
    1/7 - Sosozo, Stockholm. Tredje barnet. 

11/7 - Missfoxy89, Blekinge, Första barnet

14/7 Beebii 3e barnet 

• Sussie11

/7 - Sosozo, Stockholm. Tredje barnet.

3/7- Sussie11, Västerbotten. Första barnet.

11/7 - Missfoxy89, Blekinge, Första barnet

14/7 Beebii 3e barnet

• Sosozo
    acinnaleh skrev 2017-01-04 16:50:41 följande:

Alltså detta med morgon och eftermiddagsmage... magen går dock inte ner fullt lika mycket när jag sover längre. Läste att du kan hålla in magen lite grönadruvan, jag har inte kunnat hålla in min eftermiddag alls denna gång, inte ens i V6, då är den ju ändå väldigt liten ;) och jag tror iaf att jag hade magmuskler då.

Morgon och EM i v 14+0, imorrn är graviditeten 100 dar gammal ;)

Gullig mage!
Svar på tråden BF 1-15 Juli