BF 1-15 Juli
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
1/7 - Sosozo, Stockholm. Tredje barnet.
2/7 - Haiduchi, Skåne. Andra barnet.
3/7 - Madelia, Västmanland, andra barnet
4/7 - acinnaleh, Örebro. Andra barnet
7/7 Gröna Druvan, Halland. tredje/fjärde barnet
7/7 FrökenMp, Hälsingland. Första barnet
9/7 - ciwny, Stockholm. Första barnet
13/7 Gameofthrones tredje barnet
14/7 Beebii 3e barnet
14/7 waattos, Luleå, första barnet
15/7 - Treansresa, Gällivare. Sjätte barnet, första gemensamma.
Är det någon av er som har koll på de olika könsbestämningsteorier som finns? Vore kul att spekulera lite, nyfiken som man är. Försökte läsa på lite i något forum här men blev tyvärr inte så mycket klokare.
Är det någon av er som har koll på de olika könsbestämningsteorier som finns? Vore kul att spekulera lite, nyfiken som man är. Försökte läsa på lite i något forum här men blev tyvärr inte så mycket klokare.
Ingen bra dag idag...mår skit dåligt. Kan det inte ta slut snart. Är ju i vecka 14..ska det fortsätta hela tiden tro?
Ingen bra dag idag...mår skit dåligt. Kan det inte ta slut snart. Är ju i vecka 14..ska det fortsätta hela tiden tro?
/7 - Sosozo, Stockholm. Tredje barnet.
2/7 - Haiduchi, Skåne. Andra barnet.
3/7- Sussie11, Västerbotten. Första barnet.
3/7 - Madelia, Västmanland, andra barnet
4/7 - acinnaleh, Örebro. Andra barnet
7/7 Gröna Druvan, Halland. tredje/fjärde barnet
7/7 FrökenMp, Hälsingland. Första barnet
9/7 - ciwny, Stockholm. Första barnet
11/7 - Missfoxy89, Blekinge, Första barnet
13/7 Gameofthrones tredje barnet
14/7 Beebii 3e barnet
14/7 waattos, Luleå, första barnet
15/7 - Treansresa, Gällivare. Sjätte barnet, första gemensamma.
Alltså detta med morgon och eftermiddagsmage... magen går dock inte ner fullt lika mycket när jag sover längre. Läste att du kan hålla in magen lite grönadruvan, jag har inte kunnat hålla in min eftermiddag alls denna gång, inte ens i V6, då är den ju ändå väldigt liten ;) och jag tror iaf att jag hade magmuskler då.
Morgon och EM i v 14+0, imorrn är graviditeten 100 dar gammal ;)