• Gameofthrones123

BF 1-15 Juli

Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)

• Svar på tråden BF 1-15 Juli
  • FrökenMp
    GrönaDruvan skrev 2017-01-08 21:55:26 följande:

Idag har vi, för första gången sen oktober (förutom nyår) gjort någonting ihop familjen förutom att vara hemma! Har ju inte kunnat göra något pga mitt mående..

Vi var och bowlade. Första gången för killarna, det tyckte dom var kul!

Åt även på mc Donalds och blev väldigt förvånad att jag fick i mig en hel mcfeast burgare!! (Med fisk istället för kött). Har ju varit super äcklad av hamburgare några veckor nu...men idag funkade det! Pommes fritesen smakade däremot inte gott..

Har haft ont i magen några dagar nu. Det drar och spänner så himla mycket. Det ända som hjälper att få bort det är att ligga ner. Någon mer som har mycket så? Vecka 15 nu..

Är också i vecka 15 och känner också att det drar eller känns spänt på något sätt. Kanske inte så mycket så det känns jobbigt att jag måste lägga mig ner men lite obehagligt är det.
  • missfoxy
    Haiduchi skrev 2017-01-06 12:11:59 följande:
    Skönt ändå att må bra, speciellt när man vet att något växer som det ska i magen, känns med som jag har det hyfsat lindrigt med symptom. Bara foglossningen som jag vet kommer bli värre, men det vet vi med oss och planerar efter. Redan sjukskriven.

Jag bor nära Kristianstad :)
    Jag bor i Sölvesborg och jobbar dagligen i Kristianstad. Va roligt när det är någon mer som bor i närheten som oxå väntar smått.  
  • FrökenMp

Är det någon mer än jag som fått hårig mage?! Haha låter sjukt äckligt men har fått mörka strån som en raggarsträng men även ovanför naveln. Även runt bröstvårtorna. Är detta vanligt?!

• Sosozo
    Treansresa skrev 2017-01-08 22:12:29 följande:

Låter som du är ganska säker på att det blir en pojk:)

Haha! Ja.. jo men det känns så. Tror maken med.
  • Haiduchi
    missfoxy skrev 2017-01-09 14:12:39 följande:

Jag bor i Sölvesborg och jobbar dagligen i Kristianstad. Va roligt när det är någon mer som bor i närheten som oxå väntar smått.  

Hej! Vad kul!

Är det första barnet?

Jobbar med dagligen i Kristianstad men är sjukskriven nu. Troligtvis för resten av graviditeten. Men får tid till att förbereda hemmet och allt. Är mitt i köksbygge med och mannen tycker det är så bra jag är hemma nu och kan möta hantverkare, planera, ringa, beställa mm. Gör så mycket jag orkar iaf :)

Hoppas du har det bra !
  • FrökenMp

Har precis sett Gudrun schymans förlossningsvideo och är helt förstörd. Jag har alltid varit lite rädd för att föda barn men nu... nu ångrar jag nästan att jag är gravid! Fy jag är så himla rädd för smärta!! Har precis legat och gråtit på sambons bröst för är så himla rädd....:( måste kanske prata med min bm om detta...

• GrönaDruvan
    FrökenMp skrev 2017-01-09 22:08:35 följande:

Har precis sett Gudrun schymans förlossningsvideo och är helt förstörd. Jag har alltid varit lite rädd för att föda barn men nu... nu ångrar jag nästan att jag är gravid! Fy jag är så himla rädd för smärta!! Har precis legat och gråtit på sambons bröst för är så himla rädd....:( måste kanske prata med min bm om detta...

Men jag har för mig att den är ganska fin? Är det inte den som är så lugn och hon bara gör det så bra?

Du kommer klara det galant! Klart man är rädd, men ju längre in i graviditeten du kommer, desto mer kommer du att acceptera att du ska föda!
    Det är fantastiskt att föda barn!!!
  • FrökenMp
    GrönaDruvan skrev 2017-01-09 22:32:01 följande:

Men jag har för mig att den är ganska fin? Är det inte den som är så lugn och hon bara gör det så bra?

Du kommer klara det galant! Klart man är rädd, men ju längre in i graviditeten du kommer, desto mer kommer du att acceptera att du ska föda!

Det är fantastiskt att föda barn!!!

Jo, den är väldigt fin! Grät en skvätt pga det också... haha, väldigt känslig nu.

men bara att se hela huvudet tryckas ut inifrån precis innan det kommer ut... herregud vad hemskt!

Jag är väldigt rädd för smärtan. Skulle helst vilja bli sövd eller nåt...
  • Treansresa
    GrönaDruvan skrev 2017-01-09 16:35:36 följande:

14+1

Vilken fin bild!
Svar på tråden BF 1-15 Juli