• Gameofthrones123

BF 1-15 Juli

Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)

• Svar på tråden BF 1-15 Juli
  • GrönaDruvan
    Brennda skrev 2017-01-05 20:48:48 följande:
    Vad härligt att höra! Är dem enäggs?
    Japp,är enäggs!
  • Treansresa
    Brennda skrev 2017-01-05 20:49:55 följande:

Har ni fått tid för RUL? Isåfall när? Vi har fått tid den 8/2 känns såå längt dit, då kommer jag vara i v 19+1 vilket kanske är normalt för rul.

Jag får min tid på måndag. Men troligen blir de 13-18 februari då min bm vill ha enligt sista mensen i 19+. Jah är lite kortare gången än det så 18 + tyckte hon var för tidigt.
  • Newbie84

Har ni fått tid för RUL? Isåfall när? Vi har fått tid den 8/2 känns såå längt dit, då kommer jag vara i v 19+1 vilket kanske är normalt för rul.

Jag har fått 9/2 och är då också i v19+, längtar så! Det positiva med att det är sent är att bebisen är mer utvecklad :)
  • GrönaDruvan

Ska göra rul 9/2 och kommer vara i vecka 17+4 då.
    Kommer dock göra ett ultraljud 24/1 igen också.
  • Haiduchi
    GrönaDruvan skrev 2017-01-05 13:36:42 följande:

Allt gick bra på ultraljudet idag. De växer som det ska och är lika stora. Fick nästan säkert reda på kön också, även om det inte är helt hundra. Det blir två pojkar!

Åh vad härligt! Fina pojkar ;)
  • Haiduchi
    Brennda skrev 2017-01-05 20:48:12 följande:

Ja deg var tre veckor sen sist här och jag längtar redan till nästa gång!

Jodå jag har mått bra, knappt kännt mig gravid vilket varit lite skrämmande faktiskt. Själv då? Var i Skåne bor du? :)

Skönt ändå att må bra, speciellt när man vet att något växer som det ska i magen, känns med som jag har det hyfsat lindrigt med symptom. Bara foglossningen som jag vet kommer bli värre, men det vet vi med oss och planerar efter. Redan sjukskriven.

Jag bor nära Kristianstad :)
  • Haiduchi

Jag ska ha RUL den 3/2 är då vecka 18+3. Tror jag kommer blir flyttad bak två dagar. Vet ju exakt när barnet blev till, har aningen senare äl än om man räknar efter sista mens och sen hade jag inte hundra koll på sista mensen.

• Brennda

Vad spännandemed RUL, då längtar vi alla till början/mitten av februari :D

• FrökenMp

Jag har också fått datum för rul. Det blir den 8/2. Kommer då vara i vecka 18+5 så det blir spännande! Vi tänkte även boka 3D- och 4D-ultraljud sen när jag är i vecka 25-27 ungefär.

• Beebii

Någon mer som förutom illamående har något ni tycker funkar bra? För mig är det surt och salt (ska väl tyda på något kön har jag för mig) lakrits blev en favorit men det är ju inte bra så försöker hitta på substitut nu....

Citron är gott oxå! Och glass såklart....

Svar på tråden BF 1-15 Juli