BF 1-15 Juli
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Har ni fått tid för RUL? Isåfall när? Vi har fått tid den 8/2 känns såå längt dit, då kommer jag vara i v 19+1 vilket kanske är normalt för rul.
Har ni fått tid för RUL? Isåfall när? Vi har fått tid den 8/2 känns såå längt dit, då kommer jag vara i v 19+1 vilket kanske är normalt för rul.
Allt gick bra på ultraljudet idag. De växer som det ska och är lika stora. Fick nästan säkert reda på kön också, även om det inte är helt hundra. Det blir två pojkar!
Ja deg var tre veckor sen sist här och jag längtar redan till nästa gång!
Jodå jag har mått bra, knappt kännt mig gravid vilket varit lite skrämmande faktiskt. Själv då? Var i Skåne bor du? :)
Jag ska ha RUL den 3/2 är då vecka 18+3. Tror jag kommer blir flyttad bak två dagar. Vet ju exakt när barnet blev till, har aningen senare äl än om man räknar efter sista mens och sen hade jag inte hundra koll på sista mensen.
Vad spännandemed RUL, då längtar vi alla till början/mitten av februari :D
Jag har också fått datum för rul. Det blir den 8/2. Kommer då vara i vecka 18+5 så det blir spännande! Vi tänkte även boka 3D- och 4D-ultraljud sen när jag är i vecka 25-27 ungefär.
Någon mer som förutom illamående har något ni tycker funkar bra? För mig är det surt och salt (ska väl tyda på något kön har jag för mig) lakrits blev en favorit men det är ju inte bra så försöker hitta på substitut nu....
Citron är gott oxå! Och glass såklart....