LeyasMamma skrev 2017-02-25 12:23:26 följande:
Tänk att man kan tycka att tiden går så sakta men ändå så fort samtidigt! Känna som en evighet kvar tills liten kommer titta ut i världen samtidigt så går tiden galet fort och vi har en flytt att göra om 1 vecka, har gått och väntat i 6 månader på att få tillträde till vårt hus och nu äntligen händer det! Här packas de för fullt och grejas :) min stackars sambo är lite orolig att jag kommer bära mer än jag borde, han känner mig lite för väl ;) fler som har roliga projekt på g innan bebis?
Oh flytt! Det är inget litet projekt ;)
Ett helt hus att boa i innan bebis kommer, veckorna kommer nog flyga fram för er sen, kul!
Vi är i slutskedet av en stor köksrenovering, bygger nytt i en annan del av huset, så kommer få ett stoort kök/matrum, längtar!
Sen mitt egna lilla projekt nu innan bebis och för att man är nördig som man är och har tiden pga sjukskriven är att jag ska väva egen bärsjal till bebisen.
Fas jag redan har köpt en ringsjal, sele och ska köpa en trikå och en bomullsjal av kompis/granne, Hahah. Är farligt vad beroende man kan bli. Bara övat med stora 5 åringen hemma.